עשה זאת שוב: רפאלוב כבש והוביל את אנטוורפן לזכייה בגביע

כמו ב-2015, שחקן הכנף הניף את התואר אחרי שהיה אחראי לשער הניצחון אחרי שקבוצתו ניצחה 0:1 את קלאב ברוז' האקסית. נאתכו כבש בניצחון של פרטיזן, שמיר כבש נגד ריימס במשחק אימון

(גודל טקסט)

לאחר "פגרת" הקורונה הכפויה והשינויים בלוחות הזמנים באירופה, מרבית הליגות ברחבי היבשת יפתחו בזמן הקרוב את עונת 2020/21, וכמו כן גם השחקנים הישראליים המשחקים מעבר לים. בין היתר, ליאור רפאלוב השלים זכייה שנייה בגביע הבלגי כאשר הוא גם כבש את שער הניצחון של אנטוורפן נגד קלאב ברוז'.

* בבלגיה, אחרי כחמישה חודשים ללא משחקים רשמיים, ליאור רפאלוב חזר למגרשים ובגדול עם ניצחון 0:1 יוקרתי בגמר הגביע נגד האקסית ברוז'. שחקן הכנף הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-25, מה שלאחר מכן הפך לשער הניצחון. לפני חמש שנים עשה רפאלוב את אותו דבר כאשר שיחק בברוז' וכבש את שער הניצחון בגביע.

שחקני אנטוורפן | BRUNO FAHY/Belga/AFP via Getty Images

* לפני כן, עדן שמיר כבש את השער הראשון ב-0:3 של סטנדרט ליאז' נגד ריימס במשחק אימון.

* בסרביה, ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד פתחו ברגל ימין את הליגה הסרבית, עם 1:3 על נאפרדק. קפטן נבחרת ישראל פתח ב-11 של סאבו מילוסביץ' מאמנו, השלים 90 דקות וגם כבש בדקה ה-85 מהנקודה הלבנה את שער השני של קבוצתו והשלים מהפך.

ביברס נאתכו. בכושר מעולה | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

* בסקוטלנד, הפרמיירליג המקומית יצאה היום לדרך כאשר אופיר מרציאנו והיברניאן גברו 1:2 בביתם על קילמרנוק. השוער השלים 90 דקות בין הקורות של הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי