נקבעו העולות: זה מה שמחכה למכבי ת"א במוקדמות ליגת האלופות

ניק בלקמן, אנריק סבוריט | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב

קלוז' הרומנית, מי שהדיחה את אלופת ישראל בעונה שעברה, הפכה לקבוצה האחרונה שמבטיחה את מקומה במוקדמות המפעל היוקרתי. הרשימה המלאה בפנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההרשמה למוקדמות עונת 2020/21 בליגת האלופות הסתיימה אמש (שני) כאשר נקבעה האלופה האחרונה באירופה: הקבוצה הרומנית פ.צ קלז', מי שהדיחה את מכבי תל אביב מהמפעל בעונה שעברה, גברה במשחק העונה ברומניה 1:3 על קראיובה, על אף שנקלעה לפיגור מאוד מוקדם, והשלימה את תמונת העולות לשלב למוקדמות.

עבור מכבי תל אביב, המשמעות היא שנקבעה סופית רשימת הקבוצות שיחכו לה בסיבובי המוקדמות בדרך לשלב הבתים. כידוע, העונה אלופת ישראל תחל את דרכה במוקדמות כבר בסיבוב הראשון והיא תהיה מדורגת גם בסיבוב המוקדמות השני, אך לא מעבר לכך. בעקבות השלכות מגפת קורונה, העונה שלושת הסיבובים הראשונים ייערכו בשיטת משחק אחד על העלייה, כשהמארחת תהיה זו ששמה נשלף ראשון בהגרלה. בסיבוב הרביעי (שלב הפלייאוף) המשחקים ייערכו כרגיל בשיטת בית/חוץ.

אז אחרי שהושלמה תמונות העולות למוקדמות ולקראת הגרלת מוקדמות ליגת האלופות ביום ראשון הקרוב (9.8), זו רשימת הקבוצות שיכולה לפגוש מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות הראשון שייערך ב-18/19 באוגוסט: פולה אש (לוקסמבורג), דיורגארדן (שבדיה), לינפילד בלפסט (צפון אירלנד), בודוצ'נוסט (מונטנגרו), פלורה טאלין (אסטוניה), דינמו ברסט (בלארוס), ריגה (לטביה), קונאס קוואי (וויילס), קלאקסוויק (איי פארו), אירופה פ.צ (גיברלטר), צליה (סלובניה), ארארט (ארמניה), קופו (פינלנד), רייקיאוויק (איסלנד), קיי.אף טירנה (אלבניה), סילקס קראטובו (מקדוניה), פלוריאנה (מלטה).

יונתן כהן | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסיבוב המוקדמות השני, בהנחה שלא יהיו הפתעות מרעישות בשלב הראשון וקבוצות מדורגות וביניהן מכבי ת"א לא יודחו, מכבי תל אביב שוב תוכל לפגוש את אלופת רומניה פ.צ קלוז', כמו גם את סודובה הליטאית שהדיחה אותה לאחר מכן מהליגה האירופית, וכן את מידטיילנד (דנמרק), שריף טירספול (מולדובה), פרנצווארוש (הונגריה), דונדאלק (אירלנד), סלובן בראטיסלבה (סלובקיה), אומוניה ניקוסיה (קפריסין), סראייבו (בוסניה), דינמו טביליסי (גיאורגיה).

אם תצליח להעפיל מכבי תל אביב לסיבוב המוקדמות השלישי, היא כבר לא תהיה מדורגת ושם היא עשויה לפגוש בין השאר את אולימפיאקוס, סלטיק, דינמו זאגרב וסלביה פראג.

בסרטון: מכבי ת"א מביסה את בני יהודה במשחק הכנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי