אשתו של טל בן חיים: "אף פעם לא אכזבת"

טל בן חיים, ליאן בן חיים | צילום מסך: אינסטגרם

החלוץ שחזר למכבי ת"א חוגג בדיוק ביום האהבה את יום הולדתו ה-31. ליאן הקדישה ברכה מרגשת: "תודה על כל מה שהיית ותהיה בחיים שלי, על החום האהבה". שכטר: "שתהיה עונה של החלומות". גם זהבי בירך מסין הרחוקה

(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לחלוצה המתקאמבק של מכבי תל אביב, טל בן חיים, שחוגג היום (רביעי) בדיוק בט"ו באב את יום הולדתו ה-31. בדף האינסטגרם של האלופה בחרו לברך אותו עם גול ענק שלו בדרבי התל אביבי, ואילו החצי השני שלו, אשתו ליאן בן חיים, הקדישה לו ברכה מיוחדת.

ליאן חשפה צדדים שלא הכרנו בשחקן ובחרה בעיקר להודות לו ביום המיוחד שלו בשנה: "תודה על כל מה שהיית ותהיה בחיים שלי. תודה על כל העזרה והתמיכה, על העצות, החום והאהבה ועל שאף פעם לא גרמת לי להרגיש לבד. אף פעם לא איכזבת, תמיד היית אופטימי והראת לי שהחיים חזקים מהכל" ריגשה ליאן.

אלפי העוקבים של הזוג בן חיים, שחזר לישראל עוד בתקופת הקורונה, עדים כבר עשור למערכת היחסים בין השניים שמסתמנת שרק משתבחת עם השנים. ליאן חתמה את ברכת היום הולדת שלה עם איחול חשוב ביותר לקראת העונה החדשה שבפתח כשכתבה: "תישאר עם האופי הכל כך מיוחד שלך, שכולם מתאהבים בו מהשנייה הראשונה. שתמיד תשאף ליותר גבוה. שכל השאיפות שלך יהפכו להצלחות. תמיד תזכור שאין דבר העומד בפני הרצון, שכל נפילה היא לצורך עלייה בלבד. גם כשקשה אל תשבר, כי בשביל תוצאות טובות צריך לעבוד קשה".

חוץ מליאן, גם החברים הטובים הפציצו את בן חיים בברכות יום הולדת ובירכו את "מוח" לכבוד המאורע המיוחד. ערן זהבי, עומרי בן הרוש, אבי ריקן, חנן ממן, איתי שכטר שאיחל "עונה של החלומות" ועידן ורד שהשקיע בפוסט חגיגי עבור השותף שלו. שיהיה במזל!

ערן זהבי וטל בן חיים. ברכה מסין הרחוקה | צילום מסך: אינסטגרם
עידן ורד וטל בן חיים | צילום מסך: אינסטגרם
View this post on Instagram

יום הולדת שמח לאהבת חיי, בעלי, אב ילדיי כל מה שיכולתי לאחל לעצמי! מזל טוב ליום הולדתך מאחלת לך שתמיד תהיה בריא וחזק שהאושר תמיד יהיה בחייך שהחיוך המושלם שלך לעולם לא ירד שתמיד תצחק תהנה תחגוג תשמח תאהב ותנצל כל רגע ורגע בחיים שנמשיך לגדל את שלושת ילדינו בחום ובאהבה אין סופית מאחלת לך להגיע לכל מטרה שתציב בפנייך בהמשך החיים ושתגשים את כל משאלות ליבך. אני מאחלת לך להישאר בדיוק ככה כמו שאתה עם האופי הכל כך מיוחד שלך שכולם מתאהבים בך מהשניה הראשונה שתמיד תשאף ליותר גבוה, שכל השאיפות שלך יהפכו להצלחות. שאם תבכה הדמעות שלך יהיו דמעות של שמחה ואושר. תמיד תזכור שאין דבר העומד בפניי הרצון, שתמיד יש ברירה, שכל נפילה היא לצורך עליה בלבד. גם כשקשה אל תשבר כי בשביל תוצאות טובות צריך לעבוד קשה. שום דבר לא קורה סתם, הכל מלמעלה ותמיד יש סיבה לדברים שקורים !! תודה על כל מה שהית ותהיה בחיים שלי, בעל מושלם והאבא הטוב בעולם! תודה על כל העזרה והתמיכה על כל העצות החום והאהבה, תודה על שתמיד אבל תמיד ידעתי שיש לי אותך ושאף פעם לא גרמת לי להרגיש לבד. תודה על שאף פעם לא איכזבת ותמיד אהבת ועידדת אותי ושימחת אותי והצחקת והית איתי בכל רגע. תודה על האהבה והתמיכה על ההבנה וההקשבה, שתמיד הית אופטימי והראת לי שהחיים חזקים מהכל. אתה בן אדם עם אופי ייחודי שתמיד דואג ועוזר לכולם אני מסתכלת עלייך ומתמלאת גאווה על מה שאתה מאחלת לנו שאהבה והחברות שלנו רק תצמח ותפרח. אז אחרי עשר שנים יחד נותר לי רק לאחל לעצמי שתמיד אראה אותך מחייך וצוחק ומאושר כי זה מגיע לך אני כל כך אוהבת אותך,הכי בעולם!!!! החצי שלך ❤️

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on

View this post on Instagram

My one & only ❤️💋

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on

View this post on Instagram

I just want to tell you how much I love you ❤️

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on

View this post on Instagram

Home 💛

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי