גרסיה צפוי לעזוב לברצלונה, גווארדיולה: "מרגיש שננצח את ריאל"

קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס
קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס | Shaun Botterill/Getty Images

הסיטיזנס יארחו את הבלאנקוס למשחק הגומלין אחרי שניצחו 1:2 בברנבאו לפני כחצי שנה, המנג'ר אישר שהבלם מסרב להאריך את חוזהו: "כנראה שהוא רוצה לשחק בקבוצה אחרת". וגם: על אגוארו וזידאן

(גודל טקסט)

אולי המשחק הגדול ביותר של שמינית גמר ליגת האלופות ייערך מחר (שישי, 22:00) באנגליה, כאשר ריאל מדריד תתארח אצל מנצ'סטר סיטי בניסיון למחוק הפסד 2:1 מהמפגש הראשון בסנטיאגו ברנבאו, אי שם בחודש פברואר בבירת ספרד לעיני קהל.

להזכירכם, איסקו כבש ראשון והעלה את הבלאנקוס ליתרון ביתי מול אלופת אנגליה דאז, אלא שגבריאל ז'סוס וקווין דה בריינה השלימו מהפך לקראת הסיום וכעת פפ גווארדיולה ושחקניו בעמדה מצוינת כדי להבטיח את מקומם בין שמונה האחרונות, בטורניר שייערך בשבוע הבא בפורטוגל לאור משבר קורונה.

בעוד ריאל מדריד תחסר את סרחיו ראמוס, מנצ'סטר סיטי תצטרך להסתדר ללא המגן השמאלי בנג'מין מנדי וכמובן ללא סרחיו אגוארו הפצוע. עם זאת, אף שחקן לא נמצא בסכנת הרחקה מרבע הגמר אם יספוג כרטיס צהוב – כשכידוע המנצחת בסיכום המשחקים תפגוש בשלב הבא את יובנטוס או ליון, שישחקו גם הן מחר בערב אחרי 0:1 לצרפתים במשחק הראשון.

במסיבת העיתונאים היום אמר פפ גווארדיולה: "אני מרגיש שאנחנו מוכנים למשחק, יכולים לתת הופעה טובה ולנצח. זו ההרגשה שלי. אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, אבל לשם כך עלינו לעבור קבוצות כמו ריאל מדריד ואחרות גם בסיבובים הבאים".

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Shaun Botterill/Getty Images

ההבדל בין הקבוצות לפני כחצי שנה והיום: "עבר המון זמן מאז המפגש הראשון ועכשיו אנחנו נשחק בבית, אבל בלי הקהל שלנו. כל הכדורגל השתנה מאז הקורונה ואנחנו מתגעגעים לצופים, אבל זו המציאות וכבר התחלנו להתרגל אליה".

על עתידו של אריק גרסיה שצפוי להימכר לברצלונה וכשירותו של סרחיו אגוארו: "אריק הודיע לנו שהוא מסרב להאריך חוזה. נשארה לו עוד שנה והוא לא רוצה להישאר מעבר. אנחנו רוצים אותו, אבל אם הוא לא רוצה להישאר אז כנראה שהוא רוצה לעבור למקום אחר. בנוגע לאגוארו, אני לא יודע אם הוא יהיה כשיר למשחקים אחרי ריאל. הוא בברצלונה כרגע ואני יודע שהוא מתקדם כפי שהרופאים רוצים, אבל לא ראיתי אותו. מקווה שהוא יוכל לשוב להתאמן איתנו אחרי ריאל".

לסיום אמר גווארדיולה על המנג'ר היריב, זינדין זידאן: "כשאת כבר חושב שעלית על התוכנית הטקטית שלו, הוא יכה אותך עם אחת אחרת. זה מאוד קשה לנתח את הקבוצות שלו. צפינו בכל המשחקים של ריאל מדריד מאז החזרה מהקורונה, אבל אנחנו מנסים יותר לחשוב איך אנחנו יכולים לפגוע בריאל ומתמקדים בבניית המחשק שלנו".

פפ גווארדיולה, זינדין זידאן
פפ גווארדיולה, זינדין זידאן | David Ramos/Getty Images

בהמשך לדבריו של גווארדיולה, במנצ'סטר סיטי מקווים לפתרון בסוגיית אריק גרסיה. הבלם בן ה-19, שנולד בברצלונה, גדל בקבוצה וממנה הגיע לסיטיזנס. הבהיר כי הוא לא מעוניין להאריך את חוזהו ורוצה לשוב לברצלונה, שמעוניינת בו מאוד ורואה בו כיורשו של ג'רארד פיקה.

גרסיה, שחוזהו יסתיים בקיץ הבא, יימכר תמורת כ-20 מיליון יורו אם לא ישיב בחיוב להצעה נוספת שצפויה להציע מנצ'סטר סיטי – שמצדה מנסה לשכנעו להאריך את חוזהו ולהמשיך תחת פפ גווארדיולה.

ובחזרה למסיבת העיתונאים. הקשר רודרי התייצב לצד גווארדיולה והוסיף: "אנחנו במצב רוח טוב, מאוד בטוחים בעצמנו ומתרגשים לקראת המשחק אחרי תקופה ארוכה שחיכינו לשחק את הגומלין. חשבנו על המשחק הזה הרבה ונשארנו מפוקסים. אם נעשה עבודה טובה, נגיע למצבים רבים ונוכל לנצח. אם לנצח את ריאל מדריד זו הצהרה? זה חשוב שננצח ונעלה שלב וזה ייתן לנו ביטחון, אבל מדובר בטורניר ארוך וגם המשחק מחר הוא כמו גמר עבורנו".

על ריאל מדריד אמר הקשר שהגיע לפני כשנה מאתלטיקו מדריד: "זו יותר מקבוצת כדורגל. גם אם אתה מוביל שלוש או ארבע אפס על ריאל מדריד, אתה אף פעם לא יכול להיות רגוע. זו קבוצה עם אופי של אלופה, המועדון הכי גדול בליגת האלופות. אני יודע שאנחנו קבוצה טובה יותר, אבל נצטרך להראות את זה על המגרש".

אריק גרסיה, דויד סילבה
שניים שצפויים לעזוב בתום ליגת האלופות | Peter Powell/Pool via Getty Images

עוד לפני מסיבת העיתונאים התראיין הבלם איימריק לאפורט שסיפר: "ההשפעה של פפ גווארדיולה היא עובדה. הכדורגל המודרני השתנה, התוצאות שלו בכל מקום שהיה בו מדהימות וזה הרבה בזכותו. אנחנו מדברים הרבה על זה שהצלחה בליגת האלופות זה דבר שחסר לנו במנצ'סטר סיטי – בשנה שעברה זכינו בארבעה תארים ורק ליגת האלופות הייתה חסרה לנו, אם נזכה השנה אז זה יהיה מדהים".

לאפורט גם התייחס להיעדרותו הצפויה של סרחיו אגוארו, שטרם ברור אם ישוב לקראת משחקי ההכרעה בפורטוגל אם הסיטיזנס יהיו חלק מהם החל מהשבוע הבא: "מי לא מכיר את סרחיו אגוארו? אחד החלוצים הכי טובים בעולם מגיל צעיר, שחקן מאוד חשוב לנו, אבל אנחנו יכולים לסמוך גם על השחקנים האחרים בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי