סבה דבש קיבל אזרחות – ויצטרף לסגל נבחרת ישראל

סבה דבש | איגוד הכדורעף

שחקן הפועל כפר סבא בכדורעף ישחק במדי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בחודש ינואר בישראל: "מחכה כבר לשיר את התקווה". אשתו גלית: "אני מודה לכל האנשים הטובים שעזרו לנו להגשים חלום"

(גודל טקסט)

לאחר תשע שנים בישראל, שתי אליפויות וגביע אחד במדי הפועל מטה אשר/עכו, נישואים לשחקנית הנבחרת גלית דבש וילדה משותפת, סבה דבש ( 34) מהפועל כפר סבא קיבל היום (חמישי) דרכון ישראלי והצטרף רשמית לנבחרת של נעם כץ.

סבה הנרגש אמר: "זה רגע מאוד מרגש בשבילי וגם בשביל כל משפחת דבש. אחרי הרבה שנים סוף סוף זה קורה. אני מחכה כבר לשיר את התקווה במוקדמות אליפות אירופה. מהרגע שהתחתנתי עם גלית זה היה החלום שלי לשחק בנבחרת, ואני ממש מקווה שבמוקדמות הקרובות אני אוכל לתרום ולעזור כדי להגיע למטרות שאליהן הנבחרת שואפת".

גלית דבש, אשתו של סבה, הוסיפה: "מאוד מאוד שמחה ומתרגשת, אני חייבת לציין שברמה המשפחתית בכל השנים שסבה היה פה, העובדה שהוא לא היה אזרח לא השפיע עלינו ברמה היומיומית. אבל העובדה שהוא יוכל לשחק בנבחרת הייתה לנו מאוד חשובה, ולאורך כל הזמן הזה כל הזמן נלחמנו על האופציה שהוא יקבל דרכון על מנת שיוכל לשחק במדי הנבחרת. אני מודה לכל האנשים הטובים שבאו בזמן הנכון ועזרו לנו שהחלום יתגשם".

בימים אלו נבחרת ישראל סיימה את מחנה האימונים המרוכז ותיפגש שוב בתחילת ספטמבר להמשך אימונים. הנבחרת תארח (טורניר אחד) את כל משחקי בית B, (שישה משחקים). הנבחרת, המדורגת במקום ה-28 באירופה, תשחק בבית B, אחד מבין שבעה בתים במוקדמות, נגד בולגריה (10 באירופה), שהגיעה לשלב שמינית הגמר באליפות אירופה האחרונה, ונגד אוסטריה (25 באירופה), שהעפילה גם היא ליורו-וולי 2019. שבע מנצחות הבתים וחמש הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר יעפילו לתחרות. לאליפות אירופה כבר העפילו אוטומטית צ'כיה, אסטוניה, פולין ופינלנד, המארחות, וכן שמונה הנבחרות שסיימו ראשונות באליפות אירופה 2019: סרביה, סלובניה, צרפת, רוסיה, איטליה, אוקראינה, גרמניה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי