צ'וצ'אליץ' הזהיר: "מכבי חיפה חזקה כלכלית ובעלת DNA התקפי"

אדין צ'וצ'אליץ' | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

לפני המפגש של הירוקים עם ז'לז'ניצאר, הבלם הבוסני התראיין במולדתו לאחר ששיחק בשתי הקבוצות: "אני עדיין בקשר עם אנשים מחיפה, והם דיברו איתי אחרי ההגרלה. החלק הקדמי הוא תמיד הטוב ביותר בקבוצה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בעוד כשבועיים תארח מכבי חיפה את ז'לז'ניצאר הבוסנית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, כאשר העונה זה יהיה במתכונת של משחק אחד בלבד ומכריע באצטדיון סמי עופר.

לפני ההתמודדות, בבוסניה פורסם היום (שישי) עם הבלם אדין צ'וצ'אליץ', שהתחיל את הקריירה שלו בז'לייזניצ'אר ושיחק שלוש שנים בשורות הירוקים. "עברו כבר חמש וחצי שנים מאז שעזבתי את מכבי חיפה, אבל אני עדיין עוקב אחרי הקבוצה" אמר צ'וצ'אליץ' בפתח דבריו.

"העברתי שם חלק מכובד בקריירה שלי ואני מאוד מתעניין במה שקורה ובתוצאות. המועדון הזה מאוד מסודר ומאורגן. הוא תמיד נמצא בין שלושת המועדונים בצמרת הכדורגל בישראל ויש לו כוח כלכלי מאוד חזק. יש לו אצטדיון כדורגל מודרני ומרהיב" הוסיף הבלם.

אדין צ'וצ'אליץ' | האתר הרשמי של מכבי חיפה

הקשר שלו עם אנשי המועדון: "דיברתי עם אחד האנשים מהמועדון אחרי ההגרלה. אני עדיין בקשר הדוק עם כמה עובדים במועדון. אחד מהם כתב לי אחרי הניצחון האחרון של ז'לז'ניצאר. אני בטוח שהם מאוד עוקבים לקראת המשחק".

המצב הנוכחי: "הקבוצה של היום שונה לגמרי מהקבוצה שהייתה בתקופה שלי, וזה הגיוני כי עבר הרבה זמן. הסגנון ההתקפי וה-DNA נותרו אותו דבר. מכבי חיפה תמיד משחקת מהר, עם שחקני כנף מהירים מאוד. החלק הקדמי הוא תמיד הדבר הטוב ביותר בקבוצה".

צ'וצ'אליץ' בן ה-32 משחק בימים אלו באקהיסאר מהליגה הראשונה בטורקיה, במדיה רשם 33 הופעות בעונה שעברה, כולל סיום העונה בפלייאוף העליון. ב-2019 זכה להניף את הגביע הבלגי עם מכלן.

אדין צ'וצ'אליץ', ניר דוידוביץ' | האתר הרשמי של מכבי חיפה
עוד באותו נושא: אדין צ'וצ'אליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי