אופס: הספוילר שעלה ונמחק לקראת ההדחה הכפולה בהישרדות

אלינה לוי, אסי בוזגלו | אור דנון

יכולים להתאפק עד שבת? אז אל תמשיכו לקרוא. בבלוג האינסטגרמי "בטטת כורסה" חשפו כי לאחר הפרק ביום שני עלה בסטורי של דף הישרדות, בטעות, פרומו המגלה מי לא שרד. לאחר מכן נעשתה עריכה והתגלה גם המודח השני

(גודל טקסט)

חושבים שאתם יכולים להתאפק עד שבת הקרובה כדי לגלות מי לא שרדו את ההדחה הכפולה ב"הישרדות VIP"? אם אתם לא מעוניינים שנהרוס לכם – אז אל תמשיכו לקרוא, כי הפקת התוכנית כנראה בטעות חשפה את זהות המודחים ויש מי ששם לב לזה.

כזכור, בפרק האחרון ששודר ביום שני, כולנו ראינו את השייח' אסי בוזגלו זוכה בבר השוקולדים המפנק במקרה או שלא, בקלף לעיניו בלבד המקנה לו הצבעה כפולה במועצת השבט הקרובה. בנוסף, הקלף חשף בפניו של השורד הכדורגלן כי ההדחה הקרובה צפויה להיות כפולה, מה שאף שורד מלבדו על האי למעשה לא יודע.

היום (רביעי) "בטטת כורסה", הבלוג האינסטגרמי של הישרדות, האהוב מאוד על המדור, חשף שאחרי הפרק של יום שני האחרון עלה לסטורי של הישרדות באינסטגרם פרומו לקראת ההדחה הכפולה בשבת. בבלוג כתבו: "באותו סטורי נכנס בטעות או לא, פריים עם המודח (ישראל) והלפיד הכבוי עומד מול ששת השורדים האחרים. הסטורי הוסר מייד, אבל מאז הרשת גועשת, מה שהוליד פרומו חדש שינסה לתקן את הנעשה. הפרומו עלה בשעה האחרונה לסטורי של הישרדות עם אותה 'טעות', רק שהפעם עומד שורד אחר (אלינה) עם לפיד כבוי מול ששת השורדים הנותרים".

ישראל אוגלבו ואלינה לוי מודחים?? הייתכן? בבטטת כורסה מחדדים לנו שבשתי התמונות מנחה התוכנית גיא זוארץ נמצא בדיוק באותה הפוזיציה מה שמרמז על עריכה שבאה לפצות על הטעות שפגעה באפקט ההפתעה באותה ההדחה. אז מי ייפרד מאיתנו בשבת? והאם זה אומר שהברית הסודית של בוזגלו ועידן חביב נחשפה בפני השורדים במועצה? אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

View this post on Instagram

⚠️⚠️אזהרת ספויילר ⚠️⚠️ לא לדפדף אם אתם לא רוצים לראות! רק מי שרוצה לדעת שימשיך לקרוא . . . . . אחרי הפרק ששודר בשני עלה לסטורי פרומו לקראת ההדחה הכפולה בשבת. באותו סטורי נכנס בטעות, או לא, פריים עם המודח והלפיד הכבוי עומד מול ששת השורדים האחרים. הסטורי ירד אבל מאז הרשת גועשת והספויילר הגיע למגוון עמודי אינסטגרם, מה שהוליד פרומו חדש שינסה לתקן את הנעשה. הפרומו עלה לסטורי של הישרדות בשעה האחרונה עם אותה 'טעות', רק שהפעם עומד שורד אחר עם לפיד כבוי מול ששת השורדים הנותרים. חדי העין שיבחינו יראו שגיא נמצא באותה פוזיציה ב2 התמונות. הראשונה כנראה אמיתית, השנייה נראית ערוכה ובאה לפצות על הטעות שפגעה באפקט ההפתעה באותה הדחה. מבולבלים? מה דעתכם? איזה מהפרומואים הוא אמיתי? רק שורד אחד יכול לעמוד עם לפיד כבוי מול שישה. . . . #הישרדות #הישרדות2020 #ערוץ13 #טלוויזיה #טלוויזיהישראלית #ריאליטי #חשיפה #עדכונים #פרסוםראשון #לייק #עוקב #עוקבים #וואו #שוק #שמועה #בידור #הפתעה #היום #ישראלבידור #מצייצים #survivor #survivor2020 #x25_ii

A post shared by בטטת כורסה🥔בלוג הישרדות לוהט🔥 (@couchpotatoil) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי