ברק לוי חתם בבני יהודה: "מוכן לאתגר חדש ומרגש"

ברק לוי
ברק לוי | בני יהודה תל אביב

השוער בן ה-27, שגדל במכבי תל אביב, הפעיל את סעיף שחרורו מהפועל פתח תקווה וחזר לליגת העל אחרי שלוש שנים: "אעשה הכל בשביל לתרום את חלקי". השוער עומר ניראון צפוי להמשיך בהרכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ברק לוי חוזר לליגת העל. השוער בן ה-27, ששיחק בהפועל פתח תקווה בעונה האחרונה, הפעיל את סעיף השחרור שלו מהחוזה במלאבס וחתם היום (ראשון) בבני יהודה לעונה אחת. זו תהיה התחנה החמישית בקריירה של השוער, שהשלים את המעבר באמצעות סוכנו אבי נמני.

ברק לוי מסר במעמד החתימה: "מוכן לאתגר חדש ומרגש במועדון שמוכיח בכל עונה מחדש את הרצון שלו להתקדם. אני מבחינתי אעשה הכל בשביל לתרום את חלקי, בטח ברמה האישית, אבל עוד יותר חשוב – ברמה הקבוצתית".

החתמתו של לוי מבשרת כי במועדון החליטו העונה לעשות צעד שדורש הרבה אומץ – אחרי שהעניקו לעומר ניראון בן ה-19 את אפודת השוער הראשון, הוא יזכה לקרדיט לפחות בתחילת העונה כשוער הבכיר. כבר שנים שניראון מסומן ככישרון גדול, עוד ממחלקת הנוער, ובקבוצה מקווים שזו תהיה שנת הפריצה שלו: "עומר עוד יהיה שוער נבחרת", החמיא חבר לקבוצה. לוי הגיע כדי להוות לו תחרות, אך הוא מיועד לתפקיד השוער השני.

עומר ניראון | אריאל שלום

לוי גדל במכבי תל אביב וערך במדים הצהובים את הופעת הבכורה שלו בבוגרים, בסוף עונת 2010/11. במשך ארבע עונות הוא שימש כשוער שני בקבוצה, לפני שהושאל למכבי נתניה. בתום עונה אחת אצל היהלומים הוא חזר למכבי תל אביב, אך הפך לשוער שלישי ולא שיחק כלל. ב-2017 ירד לליגת המשנה והצטרף להפועל קטמון, בה היה שוער ראשון למשך שתי עונות ומשם עבר לפתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי