גנאברי: "עבדנו קשה כדי להיות הקבוצה הכי טובה באירופה"

סרג' גנאברי, ג'ושוע קימיך | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

הגרמני חגג את הזכייה בליגת האלופות. קימיך ציין: "היום הגדול בקריירה שלי. אי אפשר לבקש יותר, זה מושלם", הררה סיכם בעצב: "מרגישים רע. ידענו כמה זה חשוב לאוהדים שלנו והמועדון"

(גודל טקסט)

"עונת הקורונה" באירופה הגיעה הערב (ראשון) לסיומה עם זכייתה של באיירן מינכן בליגת האלופות, לאחר שניצחה 0:1 את פריז סן ז'רמן בליסבון. את שער הניצחון כבש קינגסלי קומאן, שכלל לא היה צפוי לפתוח בהרכב ולבסוף טרף את כל הקלפים, כשעל הדרך העניק לקבוצתו גם טרבל שני בהיסטוריה שלה.

לאחר הנפת הגביע והחגיגות הגדולות, סרג' גנאברי סיפר: "הזכייה היום היא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו. עבדנו קשה מאוד העונה ולבסוף הפכנו לקבוצה הטובה ביותר באירופה. ראינו שפריז רוצה מאוד לנצח, אבל ככה זה בגמר. שמח שהצלחנו לעבור את זה בהצלחה".

ג'ושוע קימיך, שבישל את שער הניצחון בצורה אלגנטית ונהדרת, הוסיף: "זה היום הגדול ביותר בקריירה שלי. כשאתה זוכה בתואר הזה, כשאתה משחק עם האחים שלך על המגרש, אין מה לבקש יותר. זה פשוט מושלם".

שחקני באיירן מינכן חוגגים | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

בצד המפסיד של הערב היו דמעות רבות בסיום המשחק, לרבות ניימאר וקיליאן אמבפה שסומנו כמי שעשויים להוביל את פ.ס.ז' לניצחון בגמר. הקשר אנדר הררה סיכם: "חושב שעשינו הכל במשחק כדי לנצח אותו. היו לנו מספיק הזדמנויות להבקיע, אפילו יותר מבאיירן, אבל הם הצליחו לכבוש. מרגישים רע, במיוחד בגלל שאנחנו יודעים כמה זה היה חשוב עבור המועדון והאוהדים".

הספרדי המשיך: "אנחנו חייבים לזכור מה עשינו העונה. הקבוצה שיצרנו כאן והאווירה שנוצרה במועדון הזה. זכינו בארבעה תארים והפסדנו בגמר ליגת האלופות – ולדעתי לא הגיע לנו להפסיד. כרגע יהיה קשה לישון, לדבר או להסביר הכל, אבל ממחר נתחיל את העונה החדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי