סיבה לדאגה? ליברפול חילצה 2:2 מזלצבורג לפני מגן הקהילה

אלופת אנגליה תפגוש את ארסנל בשבת (18:20, ישיר בספורט1), ולא הצליחה לנצח בניסוי הכלים האחרון לעונת 2020/21. צמד מאוחר של ברוסטר (72, 81) מחק פיגור כפול מצמד של דאקה

(גודל טקסט)

ביום שבת הקרוב ליברפול תפתח רשמית את עונת 2020/21 שלה כשתשחק נגד ארסנל במשחק מגן הקהילה המסורתי (18:20, שידור ישיר בספורט1). לדאגתו של המאמן יורגן קלופ, קבוצתו התקשתה הערב (שלישי) בניסוי הכלים האחרון, כאשר סיימה רק ב-2:2 נגד רד בול זלצבורג.

כמו במשחק ההכנה הקודם, אז גברו האדומים 0:3 על שטוטגרט הגרמנית, גם בהתמודדות הערב המנג'ר הגרמני בחר לפתוח עם הרכב חזק, הכולל את מרבית השחקנים הבכירים, לרבות חוליית ההתקפה של מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו.

מנגד עמדה זלצבורג, שפגשה בפעם האחרונה את אלופת אנגליה במהלך קמפיין ליגת האלופות האחרון שלה, כשכזכור האוסטרלים עשו הרבה מאוד צרות לקלופ והשחקנים. במשחק היום הם כבר הובילו ביתרון כפול אחרי רבע שעה, כאשר החלוץ פאטסון דאקה כבש פעמיים והביך את חוליית ההגנה של האנגלים.

יורגן קלופ | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

במחצית השנייה, עם מרבית שחקני הרוטציה, ליברפול נראתה יותר טוב והחזירה ליריבתה האוסטרית עם צמד שערים מהירים של שחקן אחד – ראיין ברוסטר. האנגלי בן ה-20, שכבש גם במשחק הקודם, צימק בדקה ה-72, ולאחר מכן איזן כתשע דקות לאחר מכן. בטווח, ואן דייק נפצע ליד עינו והוחלף.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי