נאתכו כבש בפרטיזן, שהר ואפואל שרדו מותחן בקוסובו

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | Srdjan Stevanovic/Getty Images

הקשר כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון ב-0:1 על ריגס הלטבית, החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-67 וסייע לקבוצתו להכניע את גילאני 0:2 לאחר הארכה בדרך לסיבוב המוקדמות השני

(גודל טקסט)

לא רק הנציגות הישראליות שיחקו הערב (חמישי) בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, אלא גם שני לגיונרים. ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד גברו על ריגס הלטבית משער של קפטן נבחרת ישראל, אבל הראשון שעלה לכר הדשא הערב היה בן שהר – החלוץ החדש של אפואל ניקוסיה ששרד מותחן בקוסובו.

נאתכו, ששב להרכב פרטיזן אחרי מספר משחקים מחוץ לסגל, השלים 90 דקות ב-0:1 הביתי על ריגס ובכך העניק לפרטיזן בלגרד את הניצחון עם פנדל מדויק בדקה ה-51, בדרך לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית.

עוד קודם לכן, בעוד עומר אצילי נותר מחוץ לסגל אפואל ניקקוסיה מכיוון שהוא עדיין בבידוד, בן שהר, שכבר פתח בליגה הקפריסאית במחזור הראשון וגם מצא בו את הרשת, לא עלה בהרכב במשחק החוץ בקוסובו נגד גילאני – שהעונה השתתפה לראשונה בתולדותיה במפעל אירופי, 21 שנה אחרי הקמתה.

תקציר הניצחון של אפואל ניקוסיה

גילאני, שבסיבוב המוקדם גברה על טרה פנה מסן מרינו 1:3 בחוץ ובזכות הניצחון עלתה לסיבוב המוקדמות הראשון, הצליחה להחזיק מעמד מול אפואל ניקוסיה במשך 102 דקות, עד שנכנעה לשער של אפרם.

בן שהר עלה מהספסל בדקה ה-67, החילוף הראשון שבצעה אפואל, והלחץ המאסיבי של הקפריסאים נשא פרי כשכדור עונשין מ-11 מטר נפסק לזכותה בדקה ה-78, אלא שמוסא אל-תעאמרי לא מצא את הרשת והמשחק נכנס להארכה, במהלכה כבש מחליפו של הירדני שהחמיץ את הפנדל. את תוצאת המשחק קבע בדקה ה-116 מחליף נוסף, גם הוא הגיע הקיץ לאפואל, החלוץ הקונגולזי דיומרסי אנדונגלה.

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה
עוד באותו נושא: בן שהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי