אנסה ושכר יהיו בסגל ק"ש מול אשדוד. רפואה: "נגיע מוכנים"

מוחמד שכר
מוחמד שכר | אריאל שלום

הקבוצה הצפונית תשחק מול החבורה של רן בן שמעון בפעם השנייה ברציפות. הגנאי עשוי לפתוח לראשונה, בעוד שחקן הכנף יחכה להזדמנות על הספסל

(גודל טקסט)

בכל שלושת המשחקים האחרונים בהם קריית שמונה פגשה את מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א, חזרה הקבוצה הצפונית בליגה ללא נקודות ומחר (שבת, 19:00) החבורה של קובי רפואה לשבור את הרצף השלילי במחזור הפתיחה של ליגת העל.

הצפוניים זוכרים היטב את העונה הקשה שעברה עליהם, שהסתיימה בהישארות דרמטית בליגה לאחר ניצחון גדול על סקציה נס ציונה וכבר אז הבטיח רפואה לאוהדים כי יעשה הכל על מנת לבנות קבוצה טובה ולפחות על הנייר איזי שרצקי צירף שחקנים מוכחים בליגת העל בדומתם של דור אלו, הקשרים רועי קהת, יואב הופמייסטר, אדריאן רוצ'ט ואופיר מזרחי בעוד בחלק הקדמי הגיעו לוסיו מרינאו ויוג'ין אנסה.

האחרון סיים את הליך הבידוד, ערך אימונים מלאים עם הקבוצה ואף עשוי לערוך את הבכורה שלו כבר בשבת הקרובה. גם מוחמד שכר שנעדר במשחקי גביע הטוטו בגלל פציעה, עשוי גם הוא להיכלל בסגל במחזור הראשון.

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אודי ציטיאט

רפואה אמר לקראת המשחק: "יש התרגשות כי מדובר במשחק ראשון בליגה ואנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה. נגיע מוכנים למשחק. המחזור הראשון יהיה שונה ממשחק גביע הטוטו כאשר מדובר באמוציות אחרות. גם אנחנו וגם אשדוד נגיע בצורה שונה למשחק".

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס,  אורי דהן, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, אופיר מזרחי, יוג'ין אנסה (מוחמד שכר), לוסיו מרינאו.

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי