התלבטות בין אשכנזי לאבו פאני. בכר: "חדרה התחזקה משמעותית"

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

המאמן דיבר לקראת משחקו הרשמי הראשון במכבי חיפה (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1): "יש התרגשות, נצטרך להתכונן כראוי כדי לעשות משחק טוב ולנצח". נטע לביא וניקיטה רוקאביצה עשויים לפתוח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

את המשחק הרשמי הראשון העונה בעידן ברק בכר, מכבי חיפה הייתה צריכה לערוך ביום חמישי מול ז'לז'ניצ'אר, אך בשל דחיית המשחק, הירוקים ימתינו לפרמיירה ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1) נגד הפועל חדרה בחוץ, במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל.

מכבי חיפה אמנם לא החתימה שחקני רכש משמעותיים, אך לא אחת הצהירו במועדון הירוק כי השינוי על הקווים הוא יהיה המשמעותי העונה, כאשר האמונה שבכר יוכל להיאבק ראש בראש מול מכבי תל אביב ולסיים מקום אחד מעליה.

המאמן ברק בכר אמר לקראת המפגש מול חדרה: "מאוד רצינו להתחיל את העונה בחמישי והרגשתי שהשחקנים מוכנים למשחק אבל מה שלא בשליטתנו אז אין מה לעשות. אנחנו כבר מסתכלים כבר למשחק הבא והמשחק הבא הוא המשחק מול חדרה. כל משחק יש התרגשות בטח כשמדובר במשחק ראשון של העונה. חדרה התחזקה בצורה משמעותית וניצחה במשחק האחרון בצורה משכנעת ככה שנצטרך להתכונן כראוי כדי לעשות משחק טוב ולנצח במשחק הראשון".

ברק בכר | האתר הרשמי של מכבי חיפה

המאמן צפוי לתרגל הערב (שבת) את ההרכב וההערכה היא כי יעלה באותם ו-11 שתרגל ביום חמישי, כאשר נטע לביא וניקיטה רוקאביצה יחזרו להרכב וההתלבטות תהיה בין יובל יובל אשכנזי למוחמד אבו פאני שעשוי לפגוש את קבוצתו בעונה שעברה.

לגבי המשחק בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, אופ"א אישרה את קיום המשחק בישראל  וביקשה את שני המועדונים לקבוע תאריך חדש אשר לא יהיה מאוחר מ-12.9. התאריך הסופי טרם נקבע. במקביל פנו הבוסנים לאופ"א בדרישה לקיים את המשחק במדינה ניטרלית, במכבי דורשים לערוך את המשחק בישראל כפי שנקבע בהגרלה. גורמים במועדון התייחסו לנושא ואמרו: "המשחק נדחה כי נמצאו שחקנים מאומתים בקבוצה הבוסנית. מבחינתו זה המשחק הביתי שלנו".

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי