ללבנדובסקי אין ספק: "מגיע לי לזכות בכדור הזהב"

רוברט לבנדובסקי חוגג | Franck Fife/Pool via Getty Images

החלוץ הפולני לא התבייש להודות שהוא ראוי לפרס אחרי עונתו הטובה בקריירה: "זכינו בכל תואר אפשרי והייתי מלך השערים בכל המפעלים". וגם: הביטחון של באיירן מינכן ומדוע סירב לריאל מדריד

(גודל טקסט)

מגזין "פראנס פוטבול" כבר הודיע כי פרס כדור הזהב לא יוענק בשנת 2020, לאור העובדה שהעונה החולפת התנהלה בתנאים חריגים בגלל משבר הקורונה, אך קשה להתווכח עם הטענה שרוברט לבנדובסקי היה ראוי לבלון ד'אור יותר מכל שחקן אחר העונה. ואכן, גם החלוץ הפולני חושב כך. "זכינו בכל התארים האפשריים. הייתי מלך השערים בכל המפעלים. אם שחקן מגיע לכל ההישגים האלה, הוא ראוי לזכות בכדור הזהב", אמר לבנדובסקי בראיון ל-ONET.

שחקנה של באיירן מינכן רשם את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו, כשמצא את הרשת 55 פעמים ב-47 הופעות וכבש בכל משחק בליגת האלופות מלבד הגמר, מה שעזר לגרמנים להפוך לקבוצה השנייה בלבד בהיסטוריה שזוכה בטרבל השני שלה.

לבנדובסקי ייחס את העוצמה של באיירן בעונה החולפת לעומק הסגל שלה: "אם פיליפה קוטיניו ואיבן פרישיץ' נכנסים בדקה ה-80, פתאום היריבה מבינה מה קורה – הם קולטים שאנחנו לא מתכוונים להפסיק ללחוץ וזה גורם להם לחוסר לביטחון". החלוץ דיבר גם על הביטחון האדיר שהיה לקבוצה שלו: "לפני המשחק נגד ברצלונה, סרג' גנאברי וג'ושוע קימיך באו אליי. הם לא שאלו אם ננצח את המשחק, אלא אם נזכה בליגת האלופות. עניתי שכן". החלוץ הוסיף ששחקנים במועדון היו מאוד בטוחים לקראת המשחק: "חלק אמרו שננצח אפילו 1:5. בכל מקרה 2:8 זו תוצאה נהדרת".

בנוסף, הפולני בן ה-32 התייחס להתעניינות מריאל מדריד בקיץ שעבר: "בתקופה ההיא הרגשתי את התמיכה מבאיירן, שזה משהו שהיה חסר קצת לפני. בסופו של דבר האמנתי בפרויקט של באיירן. אני רוצה לשחק ברמה הכי גבוהה אחרי 2023, עדייין לא חושב מה יהיה אחרי".

בסרטון: כל שערי של לבנדובסקי בבונדסליגה

עוד באותו נושא: רוברט לבנדובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי