ברק בכר: "אני מקווה שהשבוע נצרף שני שחקנים"

מאמן מכבי חיפה שלח הבטחה לאוהדים ולא התלהב יותר מדי מהיכולת ב-1:2 על חדרה: "עדיין לא רואים את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות". חזיזה: "נסתגל לבכר", מימר: "חיפה העבירה זמן לקראת הסיום וזה כבוד בשבילנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סימנה הערב (ראשון) וי ראשון לעונת 2020/21, כשניצחה 1:2 את הפועל חדרה במחזור הראשון של ליגת העל. ברק בכר, שהגיע לירוקים כדי להביא אותם מקום אחד יותר גבוה ממה שסיימו בעונה שעברה, השיג ניצחון ליגה ראשון כמאמן הירוקים, אך קבוצתו לא הציגה יכולת ענקית מול החדרתים שהיו לא רעים בכלל.

צפו: ברק בכר, שרון מימר ודולב חזיזה סיכמו את המשחק

בכר סיפר לאחר המשחק: "ברור לי לאן הגעתי וברור לי מה הציפיות. אחרי תקופת הכנה לא רגילה, היינו צריכים לבוא ולפקס את החבר'ה כדי לעשות ניצחון ראשון ולהתחיל את העונה ברגל ימין. זו הייתה המטרה והצלחתנו להשיג אותה. עשינו דברים טובים מבחינה התקפית, אבל יכולנו להבקיע יותר ויכולנו גם לספוג יותר. אנחנו צריכים להיות פחות חשופים. שתי הקבוצות עשו הרבה טעויות ובגלל זה בחצי הראשון היו המון מצבים לשתי הקבוצות. אני שמח ששמרנו על תוצאה. זה משחק ראשון נגד קבוצה טובה שבאה לשחק כדורגל. חשוב להמשיך ככה".

"לנצח זה תמיד חשוב ותמיד כיף לתקן אחרי ניצחון", המשיך מאמן מכבי חיפה. "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לחזק ולעבות את הסגל. יש פה בסיס טוב. יש כוונה להתחזק בעוד שחקנים. אנחנו עובדים כל היום סביב זה. אני מקווה שכבר השבוע יהיו התפתחויות ונצרף שני שחקנים".

שחקני מכבי חיפה | אודי ציטיאט

הקושי סביב צירוף שחקנים חדשים: "יש הרבה שמות שעולים באוויר. זה לא פשוט להביא שחקנים. היו שחקנים שחשבנו שהם כבר סגורים ובסוף זה לא הסתדר בגלל לא מעט סיבות. בגלל זה היה חשוב לנצח ותוך כדי לצרף את השחקנים שיתנו לנו עומק, רענון ופנים חדשות. יש פה בסיס טוב וחבר'ה צעירים וטובים שאפשר לשפר אותם. אני יכול להרגיע את הקהל – נחזק את הקבוצה".

הפציעה של ניקיטה רוקאביצה: "אני לא יכול לדעת עכשיו בדיוק מה המצב. הוא קיבל מכה לא נעימה. הבנתי ממנו שזה לא אמור להיות רציני, אבל נחכה ונראה. אין ספק שהוא שחקן מאוד משמעותי, ראינו את התרומה שלו היום. נקווה שהוא יחזור אחרי הפגרה".

"אנחנו עדיין לא רואים את מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות, זה ברור", המשיך בכר. "ההכנה לא הייתה אופטימלית. יהיה לנו עוד משחק אימון השבוע כדי לעבוד עוד קצת, יש לנו עוד משחק באירופה בקרוב ונמשיך לעבוד. היום ראיתי קבוצה קצת יותר חדה מבחינה התקפית ונקווה להשתפר בהמשך".

ניקיטה רוקאביצה | אודי ציטיאט

דולב חזיזה המשיך: "רצינו לנצח ולא משנה איך. דיברנו על זה בחדר ההלבשה. ידענו שאנחנו באים מלמשחק לא פשוט. אנחנו יודעים כמה חשוב לנצח במשחק הראשון של העונה. אני שמח שעשינו את זה בסוף. לא היה לנו משחק כל כך טוב כמו שאנחנו מצפים מעצמנו להיראות. אנחנו לומדים ועכשיו יש פגרה, בה נמשיך לעבוד, נשתפר וניכנס לכושר. רואים ששחקנים מתעייפים בדקה ה-60 וה-70".

האם הם מצפים לזכות באליפות: "זה מה שאני מאחל לנו כקבוצה. כשאתה שחקן מכבי חיפה מצפים ממך לנצח את כל המשחקים, לא משנה באיזה מפעל. קבוצה שמצפה לנצח כל משחק אז אתם יודעים למה היא שואפת".

ההבדלים בין ברק בכר למרקו בלבול: ברק מאמן בפני עצמו, הוא זכה באליפויות ותארים. יש לו את הזמן שלו להסתגל אלינו ואנחנו צריכים להסתגל אליו. אנחנו לומדים ממנו ועוד נלמד ממנו ונשתפר".

דולב חזיזה | אודי ציטיאט

שרון מימר, מאמנה המפסיד של הפועל חדרה: "אני יודע שבכל משחק הקבוצה שלנו תגיע לכמות מצבים כזו, כי יש לנו שחקנים מאוד איכותיים בקישור בחלק וקדמי ומגנים תוקפים. באנו לשחק כדורגל ולא להסתגר. חבל שאחוז ניצול המצבים שלנו היה לא מספיק טוב וחיפה עם האיכות שלה הענישה אותנו פעמיים, אבל יש הרבה דברים טובים שניקח מהמשחק הזה".

הזרים החדשים: "אני לא רוצה להפריד את הזרים משאר השחקנים. הפועל חדרה חידשה את הקבוצה בהרבה שחקנים חדשים. אנחנו משלבים ומחברים אותם ונראים טוב יותר בכל משחק. קצב ההתקדמות שלנו טוב וזה משמח אותי. אנחנו כבר בשלב הזה נראים כמו קבוצה ואני מאמין שזה יעזור לנו בהמשך".

האם יכלו להוציא יותר מהמשחק הזה: "אם ניקח את כל המשחק, הגענו ליותר מצבים ממכבי חיפה. אחוז הניצול שלנו לא היה מספיק טוב. כולם ראו חדרה שלא מסתגרת ובאה לשחק כדורגל מול מכבי חיפה שהיא איכותית מאוד. עצם זה שמכבי חיפה העבירה זמן לקראת הסיום זה מראה על הרבה כבוד לחדרה. נמשיך ככה ואני מאמין שהעתיד שלנו יהיה ורוד".

שרון מימר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי