אלכסיס יורה: "רציתי לעזוב את יונייטד כבר אחרי האימון הראשון"

אלכסיס סאנצ'ס | Robbie Jay Barratt - AMA/Getty Images

החלוץ הצ'יליאני שהיה אחד הפלופים הגדולים בהיסטוריה של השדים האדומים, סיפר על תקופתו האפלה בקבוצה: "חזרתי הביתה ושאלתי את הסוכן שלי אם אפשר להפר את החוזה. העיתונאים ושחקני העבר תמיד תקפו מבלי לדעת"

(גודל טקסט)

אלכסיס סאנצ'ס חזר ליהנות מכדורגל אחרי עונה מוצלחת במדי אינטר, אליה הגיע כמושאל ובקיץ הוא חתם על חוזה לשלוש שנים. אולם, הצ'יליאני שהיה אחד השחקנים הטובים בפרמיירליג, לא שוכח את תקופתו האפלה במנצ'סטר יונייטד בה כבש חמישה שערים בלבד ב-45 שערים בזמן שזכה לשכר עתק. הוא נחשב לאחד הפלופים הגדולים ביותר ששיחקו באולד טראפורד. החלוץ כי רצה לעזוב את יונייטד כבר אחרי אימון אחד!

הצ'יליאני פרסם סרטון באורך שש דקות באינסטגרם בו סיפר על ימיו באולד טראפורד, ובמהלכו אמר אלכסיס: "אחרי האימון הראשון הבנתי הרבה דברים. חזרתי הביתה ושאלתי את משפחתי ואת הסוכן שלי האם אני יכול להפר את החוזה ולחזור לארסנל. לא התאים לי מה שקרה שם אבל לצערי כבר חתמתי".

הוא ממשיך: "עברו חודשיים והמשכתי להרגיש אותו הדבר. לא היינו מאוחדים כקבוצה באותה התקופה. העיתונאים דיברו גם בלי לדעת דבר וזה כאב. שחקנים לשעבר גם כן העבירו ביקורת ולא היה להם מושג מה קרה במועדון, וזה פגע בי".

הסיבות לכישלון: "שחקן תלוי גם בסביבה הפנימית שלו, עלינו להיות כמו משפחה. לא היינו כאלה וזה בא לידי ביטוי במגרש. אם היה צריך להאשים מישהו – הם האשימו אותי. אני עושה ביקורת עצמית, תמיד, והיה עליי לשחק טוב יותר, אבל תמיד האשימו אותי, גם אם שותפתי לדקות ספורות.

בארסנל, לשם השוואה, רשם החלוץ 80 שערים ב-166 משחקים. המאמן אולה גונאר סולשיאר שמר על כבודו בהתבטאויותו בתקשורת ואמר: "אנחנו מאחלים לו כל טוב, הוא שחקן צמרת ואנחנו מקווים שיחזור להציג את הכדורגל הטוב שלו. מכל סיבה שהיא, לא ראינו כאן (ביונייטד) את המיטב ממנו, אבל הוא מקצוען".

אלכסיס סאנצ'ס במדי אינטר. חזר ליהנות מכדורגל | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי