השחקניות נגד ההתאחדות לכדורגל: "זלזול בוטה וכואב"

נבחרת הנשים
נבחרת הנשים | ההתאחדות לכדורגל

ארגון השחקנים והשחקניות יצא בביקורת חריפה על החלטת ההתאחדות להחזיר את שלוש ליגות הנשים רק בינואר 2021: "לא מקובלת בשום אופן. אפליה ברורה ומיושנת"

(גודל טקסט)

משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות סיכמו בשבוע שעבר על מתווה להחזרת כלל הליגות והענפים, אלא שכדורגל הנשים לא קיבל את אותה פריבילגיה וממשיך להיות מושבת. בשל כך, היום (שני) יצא ארגון השחקנים והשחקניות בהודעה חריפה נגד ההתאחדות לכדורגל, לאור כוונת ההתאחדות לחדש את שלוש ליגות הנשים, שלא פעילות מאז פברואר, רק בינואר 2021 וזאת על אף ששאר הליגות, כולל הילדים, כבר חזרו לפעילות.

השחקניות פנו אל יו"ר ההתאחדות אורן חסון וטענו בפניו כי ההחלטה בדבר דחיית ליגות הנשים הרשמיות אינה מקובלת בשום אופן. יש בה אפליה ברורה, מיושנת, מזלזלת בספורטאיות ולא עומדת בקנה אחד עם ערכי השוויון בספורט.

"מכעיס ומקומם לגלות שההתאחדות לכדורגל מזלזלת בצורה בוטה וכואבת בנו השחקניות", מסרה יו"ר הארגון קארין סנדל, "כל הליגות כולל הילדים חזרו לפעילות, רק שלוש הליגות של כדורגל הנשים נמצאות במצב קיפאון בלתי נתפס. הזלזול של ההתאחדות אינו מקובל עלינו ואנחנו דורשות להשיב את הליגות לפעילות בלי שטיקים ובלי טריקים".

מנכ"ל הארגון, מושיקו מישאלוף, הוסיף: "ארגון השחקנים והשחקניות דורש שהליגה תפתח במועד שנקבע בהתאם לעקרונות השוויון. כל הליגות משוחקות ואין סיבה אמיתית, רצינית, מהותית למנוע את ליגות הנשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי