מי צריך את זהבי: צמד ובישול לסבע, 1:3 לגוואנגז'ו ר.פ על הנאן

החלוץ, שלא שוחרר לנבחרת ונשאר בסין, סחב את קבוצתו לניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים - כל השערים נכבשו במחצית הראשונה. מאזנו של הישראלי העונה: ארבעה שערים ושני בישולים בשבעה משחקים

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה הסיני נפתח היום (שלישי) עם ניצחון 1:3 של גוואנגז'ו ר.פ על הנאן ג'יאנייה שמדורגת במקום ה-15, מתחת לקו האדום. בכך, קטעה הקבוצה רצף רע של שלושה הפסדים רצופים. בהעדרו של ערן זהבי שכמובן שהה עם נבחרת ישראל בשני משחקי ליגת האומות, דיא סבע, שלא הגיע לנבחרת, לקח פיקוד והציג משחק יוצא דופן עם צמד ובישול.

למעשה, גוואנגז'ו סגרה עניין כבר במחצית הראשונה. סבע כבש בדקה ה-12 בנגיחה נהדרת אחרי בישול של רנאטיניו. בדקה ה-35 האורחת השוותה מפנדל של הנריקה דוראדו, אך כעבור ארבע דקות סבע כבש שוב, כשדחק מול השער החשוף אחרי כדור רוחב של יי צ'ונג.

בדקה ה-43 יי צ'ונג נהנה הפעם מבישול של שחקן נבחרת ישראל וקבע את תוצאת המשחק, 1:3. רנאטיניו עוד הוכשל ברחבה במהלך המחצית השנייה וקיווה לפנדל אך השופט שהצביע על הנקודה הלבנה ביטל את החלטתו לאחר בדיקה ב-VAR.

בזכות הניצחון העפילה הקבוצה, לפחות זמנית, עד למקום ה-11 בטבלה. סבע עצמו ממשיך את העונה הנהדרת שלו כשבשבעה משחקים כבש ארבעה שערים ותרם שני בישולים. נזכיר שהוא פתח את העונה רק במחזור הרביעי משום שהצטרף באיחור לקבוצה ושהה בבידוד.

דיא סבע
דיא סבע. משחק נהדר | באדיבות סינה ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי