גוטליב התאמן, הנהלת הפועל ת"א לאוהדים: "אל תפגעו לנו בהכנות"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים | דני מרון

הבלם פגש את חבריו החדשים והצטרף להכנות למשחק נגד אשדוד ביום ראשון, ראשי הקבוצה פנו לקהל לקראת המחאה באימון ביום שישי: "כולם רוצים בטובת המועדון, יש לנו משחק חשוב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שאדי גוטליב חתם רשמית לעונה הקרובה בהפועל תל אביב ושב לקדנציה שנייה, הערב (רביעי) הוא עלה לראשונה על כר הדשא במתחם חודורוב והצטרף לחבריו להכנות למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון.

בשלב זה עוד לא ברור אם הוא יהיה כשיר לעלות בהרכב כבר בתחילת שבוע הבא, בשל העובדה שלא שיחק בחודשים האחרונים והתאושש מפציעה קשה שנגרמה לו כבר בתחילת דרכו באורנבורג הרוסית. עם זאת, ניר קלינגר צפוי לכל הפחות לרשום אותו בסגל.

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

במקביל, בהפועל תל אביב מתכוננים להפגנת מחאה של האוהדים ביום שישי באימון הבוקר ונערכים להגעה של אוהדים רבים. כידוע, האוהדים דורשים שהמועדון יעבור הלאה ויימכר לבעלים חדשים. גם בעונה שעברה, בהפגות דומות שנערכו, הופסקו האימונים ולכן הוציא המועדון קריאה לאוהדים שיגיעו להפגין לנהוג כחוק ולא לפגוע באימון החשוב.

"ראשית, ברצוננו להבהיר כי כל הפגנה, כל עוד אינה אלימה וכזו שחוצה את הקווים האדומים, הינה לגיטימית. אנו לא דוגלים בסתימת פיות, כל דעה מקובלת ואנו קשובים לטענותיכם. עם זאת, בהפגנה הקודמת שהתקיימה במתחם, אימון הקבוצה הופסק לפרק זמן של כ-20 דקות, נזרקו אמצעי פירוטכניקה למשטח הדשא – ובכך נפגעו הכנותיה.

"יש לנו משחק חשוב ביום ראשון – ועצירה נוספת של האימון או הפעלת לחץ על השחקנים כאקט מחאתי, תפגע שוב בהכנות של הקבוצה ואינה משרתת את האינטרסים של אף אחד מהצדדים, שכולם רוצים בטובת המועדון", נכתב בהודעת הקבוצה לאוהדים.

שרון ניסנוב
שרון ניסנוב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי