המשחק הקודם

שבת, 27.04

הפועל תל אביב

1 - 5

בית"ר ירושלים

המשחק הבא

שבת, 04.05

מכבי נתניה

17:00

הפועל תל אביב

הקפצה לקריירה: הניצחון הכי גדול של ברק יצחקי

יותר מ-16 שנים אחרי הצ'יפ המפורסם, ברק יצחקי רשם מול הפועל תל אביב את הניצחון הכי גדול בקריירת הניהול שלו. בניגוד לעונות הירידה הקודמות, הפועל תל אביב לא יכולה להאשים את ההנהלה במפולת, ומדוע המשחק מול סכנין יותר חשוב למכבי תל אביב מהמפגש בחיפה?

דוד רוזנטל  |  לפני 2 שעות


לחצים להיפרד מיוסי אבוקסיס. ירידת ליגת תשפיע על המגעים עם ספרא?

לאחר ההשפלה הביתית מול בית"ר, אבוקסיס מאמין שאפשר לשרוד בליגת העל, אך יש לחצים להיפרד ממנו. הירידה עשויה להשפיע על המגעים עם ספרא, ומה יהיה עם זובאס?

אופיר סער  |  לפני 6 שעות


עשרות אוהדי הפועל ת"א פרצו לאזור חדר ההלבשה, אבוקסיס לא מתפטר

התבוסה ההיסטורית 5:1 לבית"ר ירושלים וההתקרבות לירידת ליגה הציתו את הקהל. שלושה נעצרו, אבוקסיס התעקש שהוא נשאר. רוב שחקני הפועל תל אביב בחרו שלא להתעמת עם האוהדים שהמתינו בחודורוב

מערכת ספורט 1  |  לפני 14 שעות


אח של כוכב הפועל תל אביב: "אחותך את ידי לפני שארים אותה על ילד"

המתח עושה את שלו: סרטון מיציע הפועל ת"א מראה את אח של לאיוס מכה ילד. לטענת אחיו של הכדורגלן, התקרית הסתיימה בשלום: "רק הדפתי את האבא. בסיום התנצלנו ולחצנו ידיים"

אופיר סער  |  לפני 14 שעות


"ספרא, ראית את זה?": ברשת לועגים להפועל, ולקארמה של אבוקסיס

איך הבעלים החדשים מגיבים לסרטוני האלימות, ואיזה עונש קיבל אבוקסיס: תגובות קורעות ברשת להשפלה של הפועל ת"א

מערכת ספורט 1  |  לפני 15 שעות


אוהד התמוטט ביציע בבלומפילד, ופונה לבית חולים במצב קשה

פראמדיקים טיפלו בגבר בן 70 שאיבד הכרה ביציע במהלך המשחק בין בית"ר להפועל ת"א: "ביצענו פעולות החייאה תוך מתן שוקים חשמליים עד שלבו חזר לפעום"

מערכת ספורט 1  |  לפני 16 שעות


היסטורי: בית"ר ירושלים הביסה את הפועל תל אביב 1:5 בבלומפילד

הצהובים הבטיחו הישארות מעשית וקירבו את היריבה המושבעת לליגה הלאומית. דהן (4), ג'ורג' (50), שועה (55), סורו (78) ודבוש (84) כבשו, הפועל תל אביב 3 נקודות מתחת לקו האדום

מערכת ספורט 1  |  לפני 16 שעות


לקראת מכירה: הפועל תל אביב הגיעה להבנות עם אדמונד ספרא

עסקת העברת המועדון ממינצברג לאיש העסקים האמיד מתקרבת: "המטרה - להגיע לשיתוף פעולה מלא שיביא לסיכום סופי לאחר דיונים נוספים ובדיקת נאותות. שני הצדדים מחויבים לעבוד יחד לטובת עתיד מזהיר לאוהדי הקבוצה"

אופיר סער  |  לפני יום 1


מבית"ר עד בית"ר? הרצף העגום של יוסי אבוקסיס במוקד המחזור

הניצחון האחרון של המאמן היה עם הירושלמים על הפועל תל אביב, ורצף הכישלונות באדום עוד משלהי הקדנציה הקודמת ב-2013 החל בהפסד לבית"ר. וגם: המאזן של מכבי תל אביב בגרין, הפועל פתח תקוה במגרש האחרון בו ניצחה כאורחת ומה קרה בפעם הקודמת שהיה דרבי חיפאי באפריל?

מערכת ספורט 1  |  לפני יום 1


טרלול שחובר לו יחדיו: הפועל ת"א ובית"ר מזכירות זו את זו

הקרב בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים הוא מראה להתנהלות המועדונים בשנים האחרונות - שונים אך דומים, כאלה שזקוקים לבלגן כמו אוויר לנשימה. וגם: סאגת זובאס והטירוף של האוהדים הצהובים-שחורים. אופיר סער על המשחק הלוהט (20:00, ספורט4)

אופיר סער  |  לפני יום 1


סיים את דרכו? בהפועל תל אביב תוהים לגבי "אירוע מוזר" עם זובאס

השוער שהמריא לליטא נשמע לחוץ מפציעת הברך, במועדון הופתעו מהתנהלותו ומהמהירות בה מצא טיסה: "מעלה המון סימני שאלה". מינצברג וספרא הגיעו לסיכום ויחתמו בקרוב על מזכר הבנות

אופיר סער  |  לפני 2 ימים


כשהפועל הובילה 0:3 במחצית: עשור לניצחון האדום האחרון בדרבי

היום מלאו 10 שנים לדרבי האחרון אותו ניצחה הפועל תל אביב - עשור שחון של הפסדים, השפלות וייאוש. חוסר הפרופורציות, הנחיתות, הפחד מהאוהדים וקובי רפואה אחד שהיה שם: "היו משחקים שהייתי קרוב לנצח, אבל ברגע שקיבלת חמישייה הקהל גזר את דינך"

אופיר סער  |  לפני 2 ימים


זובאס נפצע וייעדר בהפועל ת"א, בית"ר ירושלים רוצה לסגור סיפור

השוער נטש את האימון המסכם וייבדק בליטא, ברנס יחליפו בין הקורות ואלטמן יעלה בחוד של האדומים (שבת, 20:00, ספורט4). יצחקי לא צפוי לבצע שינויים ב-11, תכונה מיוחדת אצל השחקנים: "זה מעבר לקרב הישרדות"

אופיר סער  |  לפני 2 ימים


לא רכישה, לא פיקנטריה: לאבוקסיס חשוב "להצליח בהפועל תל אביב"

המאמן "מתעסק רק בכדורגל" בצל הרכישה המסתמנת, בשבת (20:00, ספורט4) יפגוש את האקסית בית"ר לקרב תחתית: "אם לא הייתי מאמין, לא הייתי ממשיך"

מערכת ספורט 1  |  לפני 3 ימים


ספרא ומינצברג החליפו טיוטות: "השינויים לא קריטיים"

הפועל תל אביב תעבור בעלות? קבוצת מינצברג שינתה מספר סעיפים במסמך ההבנות, אך הן הוגדרו ככאלה שלא יפילו עסקה, אך ירידת ליגה תשנה את תנאיה

אופיר סער  |  לפני 4 ימים


טען עוד כתבות