מחכה ל-2021: מטרות הרכש שסימנה ריאל מדריד לקיץ הבא

דאיו אופמקאנו
דאיו אופמקאנו | Matthias Kern/Bongarts/Getty Images

בספרד טוענים כי חוסר הפעילות של הבלאנקוס בחלון הנוכחי נועד כדי לחזור בגדול בעוד שנה, אופמקאנו, קמאבינגה ואמבפה הם היעדים העיקריים. וגם: הדילמה של זידאן והקבוצות שפנו לגבי מרסלו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קיץ שבו ריאל מדריד אינה "מככבת" בחלון ההעברות הוא לא דבר שכיח בכדורגל העולמי, אולם גם מגיפת הקורונה היא תופעה שלא נתקלנו בה מעולם, וכך בפגרה שלפני עונת 2020/21 הבלאנקוס החליטו לסגור את הברז על רקע הקשיים הכלכליים שהביא עמו המשבר. עם זאת, ב"אס" דווח היום (שישי) כי אלופת ספרד מתכננת להסתער מחדש על השוק ב-2021 ונראה שהכוכבים, אלה שבשמיים ואלה שעל מגרש הכדורגל, הסתדרו לטובתה.

ריאל רוצה לחזק את "עמוד השדרה" של ההרכב ולשם כך מעוניינת להחתים לעמדת הבלם את דאיו אופמקאנו שהאריך את חוזהו בלייפציג בשנה נוספת, למרכז הקישור סומן אדוארדו קמאבינגה שהחליט להישאר עוד עונה בראן ולתפקיד החלוץ, מי שמבוקש במדריד הוא כמובן קיליאן אמבפה – עליו בונים במועדון את התכניות לעשור הקרוב.

עד כה, אמבפה עדיין לא חידש את חוזהו בפ.ס.ז' המסתיים ב-2022, הצרפתי שלח מסרים חיוביים לריאל מדריד במספר מקרים והבלאנקוס בונים גם על כך שהוא טרם זכה בליגת האלופות עם קבוצתו הנוכחית, שנוצחה בגמר האחרון ובניגוד אליה, שיאנית הזכיות במפעל בהחלט יודעת להתמודד בשלבי ההכרעה של הטורניר. כל זה, כך טוענים בתקשורת הספרדית, אמור לפתות את אמבפה ולחסוך מריאל את הפעלת הלחצים על פריז סן ז'רמן.

באשר לאופמקאנו וקמאבינגה, אלופת ספרד מאמינה כי לייפציג וראן ישחררו אותם תמורת סכום שינוע בין 40 ל-50 מיליון יורו. עוד נכתב כי התכנית החלופית לעמדת הבלם היא החתמת בנואה בדיאשיל, עליו מונאקו דחתה הצעה של 25 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד, כך לפי הדיווחים.

בשנה הבאה בלבן של ריאל? | Linnea Rheborg/Getty Images

בינתיים, ב"מארקה" התייחסו לדילמה הראשונה שתהיה לזינדין זידאן העונה: האם להמשיך לתת את הקרדיט לוותיקים בהרכב, או לרענן אותו עם הכישרונות הצעירים שצומחים בסגל שלו. אחד כזה הוא מרטין אודגור, למשל, שעשוי לתפוס את מקומו של לוקה מודריץ' ב-11. בהתקפה, ויניסיוס ורודריגו נלחמים על דקות משחק עם אדן הזאר ואיסקו/מרקו אסנסיו.

עוד שחקן שצפוי להפוך לקבוע בהרכב הפותח במוקדם או במאוחר, הוא פרלאן מנדי. על אף שזידאן מאוד אוהב את הצרפתי שהולך ומבסס את מקומו גם בנבחרת, לא פשוט להדיח מתפקיד המגן השמאלי את מרסלו, אם בספרד נכתב שבמועדון מודעים לירידה ביכולתו של הברזילאי בשנתיים האחרונות. על פי הפרסומים, אינטר ויובנטוס גיששו אצל ריאל בנוגע למרסלו, אולם שכרו הגבוה הופך את צירופו למשימה קשה מדי עבור האיטלקיות.

הדילמה: להמר על הצעירים, או לתת קרדיט לוותיקים | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי