כדורגל ושופינג: כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לפריז

אישה עושה שופינג
אישה עושה שופינג | pexels

עיר האורות האירופאית היא אחת מבירות האופנה העולמיות ומתקיימים בה לא מעט משחקי כדורגל ששווה לראות! קראו כאן כל מה שצריך לדעת לתכנון החופשה שלכם בפריז

(גודל טקסט)

עיר האורות האירופאית היא אחת מבירות האופנה העולמיות  והיא לא טומנת את ידה בצלחת גם בכל הקשור לזירה הספורטיבית. אם אתם מתכננים טיול לפריז ומעוניינים לשלב בין חווית שופינג מהנה ולהיחשף בתוך כך גם לסצנת הספורט בעיר, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתזמינו טיסה לפריז.

כדורגל ושופינג – ילכו שניהם יחדיו?

פריז היא העיר בה כל מה שמהנה, יפה ואסתטי חובר יחדיו לכדי יצירה אחת שלמה. היא מציעה לתייריה שילוב מדהים בין קולינריה מובילה, אופנה מהממת, שכיות חמדה ארכיטקטוניות שאין כמותן וגם חוויה ספורטיבית מהמובילות באירופה. אם אתם מחפשים טיול שישלב בין כמה מאתרי החובה לחובבי השופינג וליהנות גם מחווית כדורגל אירופאי במיטבו, הנה רשימה ממוקדת שתסייע לכם ליהנות מכל העולמות!

פריז לחובבי שופינג

הבירה הצרפתית היא לא רק המקום בו יין טוב פוגש אקלר מתוק בנהר הסן הציורי, היא גם בירת הסגנון העולמית. השיק הפריזאי המפורסם זוכה למבטים מעוררי קנאה בכל העולם והתיירים חובבי השופינג ממהרים להצטייד בגרדרובה מקומית כדי ליהנות מהסגנון הלא מתאמץ  והיפה להפליא. הנה כמה המלצות אופנתיות לפי אזורים מרכזיים בפריז:

• לובר וטווילרי – מה מחכה לכם שם? מותגי אופנה יוקרתיים, ריהוט מהמם לבית וקוסמטיקה איכותית.

אזור הלובר וגני טווילרי הם הדופק הפועם של עולם העיצוב והאופנה הפריזאי. החנויות השונות הפזורות ברחבי אזור פאובורג וסן הונורה משובצות בחנויות הדגל של המעצבים הקלאסיים המובילים, כמו: ורסאצ'ה, הרמס וגם איב סן לורן, לצד חנויות בוטיק אופנתיות וחנויות קונספט שונות. בנוסף, תוכלו למצוא באזור חנויות קוסמטיקה המציגות לראווה בשמים יוקרתיים ומוצרי טיפוח של מותגי על, לצד חנויות וינטאג' יוקרתיות בהן תוכלו למצוא את המותגים הכי שווים בעולם  במחירים נוחים יותר.

• שדרות הוסמן ושדרות גרנדס – מה מחכה לכם שם? חנויות כלבו יוקרתיות.

חנויות הכלבו הפריזאיות המסורתיות הן עולם שלם בפני עצמו. מרגע בו תפסעו אל הגלרי לפייט המפורסם, יקבלו את פניכם אינספור מותגי אופנה מובילים הפרושים בין מספר קומות. התוצאה: מבחר מסחרר שאפשר ללכת לאיבוד בתוכו ולצאת מספר שעות לאחר מכן עם שקיות חדשות ומרשרשות. בין השאר, תמצאו בגלרי לפייט מותגי אופנה יוקרתיים לצד רשתות בינלאומיות, דוכני אוכל גורמה, תכשיטים, קוסמטיקה, מוצרים לעיצוב הבית ועוד. 

אזור הוסמן ושדרות גורדנס מאופיינים גם בחנויות בוטיק הפזורות בפסאז'ים היפהפיים של העיר בהם כדאי לבקר גם אם אתם לא מחובבי השופינג. באזור תמצאו בוטיקים יוקרתיים של מעצבים מובילים, דוגמת ז'אן פול גוטייה, חנויות ספרים נדירות, חנויות וינטאג' מהממות, עתיקות ועוד.

• המארה – מה מחכה לכם שם? רשתות איכותיות, חנויות בוטיק, עבודות יד, גלריות אמנות, תכשיטים וחנויות וינטאג'.

רובע המארה ההיסטורי הוא לא רק אחד האזורים היפים ביותר בפריז, הוא גם גן עדן לחובבי השופינג הייחודי. במארה, אמנם, תמצאו גם מותגים של הרשתות הגדולות והמובילות בעולם, אך גם מותגים מקומיים ומיוחדים במינם. אם אתם אוהבים פריטים ייחודיים, פריטי אמנות מעוצבים, חפצי עתיקות ופריטים בוטיקיים, מהממים וטרנדיים – זה המקום בשבילכם. 
צפייה במשחק כדורגל. צילום: pexels
פריז לאוהבי כדורגל

פריז מצטיינת גם במגרשי הכדורגל. הקבוצה הביתית פריז סן ז'רמן היא מועדון הכדורגל המצליח ביותר בצרפת והיא מציבה לעתים קרובות אתגרים משמעותיים לקבוצות המובילות באירופה. אם אתם אוהבים כדורגל איכותי – הנה כמה מהמקומות שאסור לכם לפספס במהלך הביקור בעיר.

אצטדיון Parc des Princes – זהו האצטדיון המיתולוגי של הנבחרת הלאומית, ששימש אותה עד שנת 1973. עד היום מדובר באחד האצטדיונים היפים שיש, המציע שלושה אזורי אירוח אלגנטיים ומקום לכ-50,000 אוהדים משולהבים. בשנת 2016, לקראת משחקי היורו, נערך כאן שיפוץ מקיף וכיום ניתן ליהנות גם מסיורים מודרכים באזור, הכוללים ביקור בחדרי ההלבשה, במגרשים ובחדר הגביעים המפורסם של המועדון.

אצטדיון Stade de France – בשנת 1998 הוקם האצטדיון היפהפה הזה, שהחליף את הפארק דה פרנס כאצטדיון הלאומי של צרפת. במקום מתקיימים סיורים מודרכים בין האזורים החשובים באצטדיון ואם יתמזל מזלכם,  תגיעו לפריז בימי משחק כדורגל בינלאומי המתקיים במקום.

בר ספורט Belushi's – לא משנה אם אתם אוהבים כדורגל, כדורסל, גולף או רוגבי  אם אתם רוצים לחוש אווירה ספורטיבית אמיתית וליהנות מבירה טובה וחטיפים איכותיים –" בלושי'ז" הוא המקום להיות בו. במקום מוקרנים משחקי כדורגל מכל העולם על מסכי ענק ולעתים קרובות מתקיימים במקום ערבי משחק, הכוללים מפגשים עם אוהדים באווירה הכי טובה שיש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי