חגיגה לעיניים: 0:5 אדיר לדורטמונד על דואיסבורג בגביע

סגנית האלופה התעללה בקבוצה מהליגה השלישית, שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-38. סאנצ'ו כבש בפנדל, בלינגהאם הכפיל, הזאר וריינה הבקיעו בכדורים חופשיים ורויס נעץ את המסמר האחרון

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני נמשך גם היום (שני) ועבור הקבוצות הבכירות בבונדסליגה זוהי הכנה מצוינת לקראת הדבר האמיתי. יממה לאחר ה-0:7 של לברקוזן נגד איינטרכט נורדרשטט מהליגה הרביעית, גם סגנית האלופה, בורוסיה דורטמונד חגגה על חשבונה של דואיסבורג ועלתה לסיבוב השני לאחר 0:5 מרהיב.

דורטמונד עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-14 לאחר שקיבלה פנדל, אותו ג'יידון סאנצ'ו כבש. בדקה ה-30 אנגלי אחר כבש לזכות הצהובים שחורים והוא כמובן ג'וד בלינגהאם בן ה-17 שסיים בקור רוח אחרי עקב נפלא של תורגן הזאר. ארלינג הולאנד היה יכול לכבוש את השלישי בדקה ה-38, אך הוכשל בסמוך לרחבה על ידי דומיניק וולקמר, שהורחק באדום ישיר. האזר שבישל את השער השני, תיקן על האבל עבור הנורווגי עם כדור חופשי מושלם לחיבור.

הרביעי של דורטמונד הגיע בדקה ה-50, גם הוא דרך כדור חופשי, אליו ניגש הפעם ג'ובאני ריינה שאמנם שפשף בדרך את גופו של אקסל ויטסל, אך הוחלט להעניק את הגול לאמריקאי. בדקה ה-58 מרקו רויס סגר את הסיפור בסיומת אופיינית לאחר שקיבל כדור על מגש מסאנצ'ו.

שחקני דורטמונד חוגגים | Marius Becker/picture alliance via Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | Marius Becker/picture alliance via Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images)
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי