מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון ייפגשו בשמינית גמר גביע המדינה

דניאל שקלים
דניאל שקלים | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

ההגרלה שנערכה היום קבעה שחזור של גמר הגביע מ-2017, כמו גם דרבי קרייתי בין מכבי קרייתים לקרית מוצקין ושני מפגשים על טהרת ליגת העל. רשימת המשחקים המלאה בפנים

(גודל טקסט)

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדוריד התקיימה היום במשרדי האיגוד ובה נקבע כי במשחק המרכזי תארח מכבי תל אביב, מוליכת הליגה הלאומית, את מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון, ביום ראשון. השתיים נפגשו בגמר גביע המדינה ב-2017 (מכבי תל אביב זכתה, ולאחר מכן מכבי ראשון לציון זכתה באליפות). מכבי הקרייתים מהליגה הארצית תארח את שכנתה מכבי קרית מוצקין מליגת העל.

בהגרלה השתתפו 12 קבוצות מהליגה הבכירה ועוד ארבע קבוצות מליגות המשנה (מכבי תל אביב, מכבי פתח תקווה, הפועל רמת גן ומכבי הקרייתים), שהעפילו לשלב חצי גמר גביע ברנר. בשיבוץ המוקדם נקבע כי ארבע המובילות בתום המחזור ה-10 בליגת העל (הפועל אשדוד, הפועל ראשל"צ, מ.כ חולון ומכבי ראשל"צ) זכו לחסינות, כך שלא היו יכולות להיפגש אחת מול השנייה בשלב הזה, אבל מנגד שובצו כקבוצות אורחות. בנוסף, ארבע נציגות ליגות המשנה שובצו בהגרלה כקבוצות מארחות. מי שניהל את ההגרלה הוא שי סימון, סמנכ"ל איגוד הכדוריד, יחד עם רולאנדו פרייטאס המנהל המקצועי של האיגוד.

שאר המשחקים
6/12
מ.כ באר שבע – מ.כ יובלים חולון
א.כ נס ציונה – הפועל ראשון לציון


8/12

מכבי פתח תקווה – בני הרצליה
הפועל קריית אונו – עירוני רחובות
הפועל רמת גן – הפועל אשדוד
א.ס. רמת השרון – מכבי דימונה

שמונה המנצחות בשלב זה יעפילו לרבע הגמר, שלקראתו תערך הגרלה פתוחה נוספת, כאשר המשחקים עצמם ייערכו ב-13/12.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי