תורג'מן: "אני לא מרוצה. היה חסר לנו משהו במנטליות"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מאמן נס ציונה היה מאוכזב מהיכולת של שחקניו ב-0:0 עם הפועל רעננה: "שיחקנו בזחיחות, לא היינו אגרסיביים". שינוי בינואר: "עוד מוקדם. פעם ראשונה שלא ספגנו". מאמצים להכשיר את שי אליאס לקראת הפועל חיפה

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה כבר מעל הקו האדום, לאחר התיקו 0:0 נגד הפועל רעננה אתמול (שבת). בקבוצה הזכירו כי לפני הפגרה הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע לא עשה טוב לשחקנים, שלא ידעו להביא המשכיות ביכולת, והנקודה אתמול היא יותר הישג של מזל. המאמן עמיר תורג'מן חזה את הדברים באימוני הקבוצה ואת אימון הסיכום ביום שישי הוא הפסיק לפני הזמן ושלח את שחקניו למקלחת מוקדמת . נראה כי המסר לשחקנים לא עבר, והנושא יעלה כבר היום בשיחה הקבוצתית עם תורג'מן.

גורם במועדון: "נס ציונה נמצאת בכיוון להיות כמה שיותר רחוק מהקו האדום. אם אנחנו מאוכזבים מהנקודה, זה מראה שיש למועדון מקום בליגת העל. היינו צריכים להביא את ההמשכיות מהניצחון על הפועל באר שבע וליצור מומנטום של מספר ניצחונות, כי יש לנו את השחקנים לעשות זאת. עכשיו הם מבינים כי אין מקום לנאיביות בליגת העל".

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "אני בהחלט לא מרוצה, כי לא שיחקנו מספיק אינטנסיבי תוך זחיחות ולא חזרנו מההתלהבות שאחרי הניצחון על הפועל באר שבע ערב הפגרה. לא היינו אגרסיביים ולא עברנו מהר קדימה, גם כשהפועל רעננה נותרה בעשרה שחקנים. היה חסר לנו משהו בעניין המנטלי".

מאזו. לא ישחק ביום רביעי (אודי ציטיאט)
מאזו. לא ישחק ביום רביעי (אודי ציטיאט)

שינוי בחלון ההעברות בינואר: "עדין מוקדם לחשוב על שינוי, יש המון זמן. זו הפעם הראשונה העונה שלא ספגנו שער, אני מרוצה מהנקודה שלקחנו ולא מהמשחק שלנו. יש עכשיו יומיים להתאושש ולהגיע למשחק בבית נגד הפועל חיפה עם רצון גדול יותר".

מהמשחק נגד הפועל חיפה באצטדיון המושבה ייעדר החלוץ מוסא מאזו, שהורחק בכרטיס אדום. הצוות הרפואי ינסה להכשיר למשחק את הקשר שי אליאס שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה נגד ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי