אבוקסיס: "הגיע לנו לנצח". בכר: "אנחנו בתקופה פחות טובה"

ברק בכר
ברק בכר | ניר קדר

מאמן בני יהודה נשמע נרגש אחרי הניצחון הראשון בקריירה בטרנר: "אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לשים סוף לכמעט הזה, שמח מאוד בשביל זנטי כי הוא עבד קשה". מאמן ב"ש: "הפסדנו לקבוצה שהביכה אותנו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיוותה אחרי הפגרה לשוב למסלול הניצחונות במשחק הבית בטוטו טרנר נגד בני יהודה, אך מחזיקת הגביע שלא הפסידה בבאר שבע בשנה שעברה, המשיכה ברצף החיובי והשיגה 1:2 מפתיע על קבוצתו של ברק בכר ועלתה באופן זמני למקום הרביעי.

בן שהר העלה את המארחת ליתרון מפנדל בדקה ה-38 וקפץ לראש טבלת כובשי השערים עם הגול השביעי שלו העונה, אבל עמית זנטי כמעט לבדו סחב את הכתומים לניצחון עם צמד שערים אדירים במחצית השנייה. ואם לא די בכך, גם עמית ביטון הורחק בצהוב שני בדקה ה-90. זהו איבוד הנקודות הראשון של באר שבע העונה בבית והפער ממכבי תל אביב עלה לתשע נקודות.

המאמן המאוכזב ברק בכר אמר בסיום: "תחושות לא נעימות לרשום הפסד שני ברציפות. חבל, כי בחצי הראשון היינו יותר טובים, לא עשינו את הדברים בצורה נכונה והפסדנו לקבוצה מאוד מסוכנת שהביכה אותנו".

ברק בכר מאוכזב (ניר קידר)

הכושר הרע מלפני הפגרה המשיך: "אצל נס ציונה לא היה כמעט כלום, הפעם השחקנים רצו, ויש תקופות כאלו. ניסינו להיראות אחרת. בהתחלה זה עבד אבל בשאר הזמן זה לא נראה טוב". האם אתם עדיין יכולים להתמודד על האליפות: "אני באמת מאמין שיש פה קבוצה אחרת, עכשיו אנחנו בתקופה פחות טובה, אנחנו חושבים כרגע איך מנצחים את המשחק ביום שלישי".

יוסי אבוקסיס אמר מנגד: "במחצית דיברתי עם זנטי ואמרתי לו שהוא הכל כל כך יפה במשחק ושיהיה מרוכז, אני שמח שהוא כבש את שני השערים והגענו לנו לנצח. וואו! זה ניצחון ראשון שלנו כאן ואמרתי לשחקנים שצריך לשחקנים לשים סוף ל'כמעט' הזה ואני שמח באמת".

"שמח בשביל עמית זנטי" (ניר קדר)

"אני חושב שהוא עוד צריך לעבוד קשה, אבל אני באמת שמח בשבילו כי הוא עבד קשה גם בהגנה ואמרתי לו זוכרים רק את התכלס. היום עם ה-VAR אתה יכול ללכת הביתה ואז אומרים לך שהגול מבוטל לכן לא חגגתי".

שינוי השיטה: "ניסינו בהתחלה עם שלושה בלמים, ראינו שלא הולך. אני אף פעם לא נעול. גם לפני שתי עונות עשינו עונה טובה עם קו של ארבעה שחקנים בהגנה. אם מה שקורה עכשיו ימשיך לעבוד נעשה זאת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי