אדם ללא הכרה: אריאל הוביל את ראשל"צ ל-74:77 על הפועל ת"א. צפו

אדם אריאל
אדם אריאל | עדי אבישי

הגארד התפוצץ עם ארבע שלשות ברבע הרביעי, כולל זו שהכריעה את המשחק 0.6 שנ' לסיום. וויליאמס ובלייזר אספו כמות נדירה של ריבאונדים, 26 של ליונס ודאבל-דאבל של המילטון לא הספיקו לאדומים

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב פספסה היום (שישי) הזדמנות ענקית לחבר ניצחון שני ברציפות ולשפר את פתיחת העונה הרעה שלה, כששמטה יתרון דו ספרתי ונכנעה 77:74 למכבי ראשון לציון במשחק השלמה מהמחזור השישי בליגת העל.


לטאביוס וויליאמס שיחק דקות ראשונות במדי האדומים, שהחליפו את כל ארבעת הזרים מתחילת העונה ועלו למשחק הביתי כשהם במגמת שיפור. אחרי דקות צמודות בפתיחת המשחק, מארק ליונס נכנס לקצב והוביל את הפועל תל אביב ל-19:32 בסיום הרבע הראשון. הפער נשמר עד אמצע הרבע השלישי, שבו שתי שלשות של עוז בלייזר קירבו את ראשון לציון עד למינוס שלוש בלבד, אבל המארחים יצאו לריצת 0:13 והיו בדרך הבטוחה לניצחון, כשלוח התוצאות הראה 54:70 לטובתם ועל השעון נותרו שש וחצי דקות לסיום.


הכתומים הגיבו ב-16 נקודות ללא מענה, כשבלייזר, ג'ונתן וויליאמס ונועם דוברת התחילו את הקאמבק ואז אדם אריאל נכנס לזון: שתי שלשות שלו עזרו למחוק את הפער לחלוטין וקבעו שוויון. לנזל סמית' קלע בעצמו מחוץ לקשת, אריאל ענה בצד השני ואיזן שוב את התוצאה. גינת העלה את הפועלים ליתרון נקודה כחצי דקה לסיום. ראשון לציון יצאה להתקפה אחרונה, אריאל החטיא שלשה, אבל קיבל את הכדור בחזרה לאחר שדוברת השתלט על הריבאונד וקבר שלשת ניצחון, הרביעית שלו ברבע המכריע, כשעל השעון נותרו 0.6 שניות בלבד ולאדומים לא נותר סיכוי.




הקבוצה של גיא גודס סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים מאז שהפסידה למכבי תל אביב במחזור הפתיחה, והיא כרגע במקום השני. החבורה של אריאל בית הלחמי, מנגד, רשמה את הפסדה החמישי העונה ותקועה עמוק בתחתית.


בית הלחמי. הפסד חמישי להפועל ת
בית הלחמי. הפסד חמישי להפועל ת"א (עדי אבישי)


קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס 26 נקודות, ג'ורדן המילטון 17 (16 ריבאונדים), תומר גינת 11, לנזל סמית' ג'וניור 8, חואקין שוכמן 5, לטאביוס וויליאמס ואלישי כדיר 2 כל אחד.


קלעו למכבי ראשון לציון: עוז בלייזר 19 (שיא קריירה של 16 ריבאונדים), ג'ונתן וויליאמס 16 (20 ריבאונדים), אדם אריאל 15 (5/9 לשלוש), ג'יימס קלי 10, אלכס המילטון 8, ג'ורדן סווינג 5, נועם דוברת 4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי