אבוקסיס: "הקבוצות האלבניות עשו התקדמות גדולה". טאהא יפתח

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

הפועל באר שבע תתארח אצל לאצ'י האלבנית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (חמישי החל מ-19:55, ספורט1) והמאמן הנמיך ציפיות: "קשה מאוד לישראליות באירופה". מרואן קבהא ושון גולדברג צפויים להיות ב-11

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש מחר (חמישי החל מ-19:55, ישיר בספורט1) את לאצ'י האלבנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. אחרי שעברה אותה בשנה שעברה, החבורה של יוסי אבוקסיס מקווה לעבור את האלבנים גם הפעם. ההחלטה אם לכלול את מרסלו מלי ומריאנו בריירו תתקבל במהלך הערב.

לואי טאהא שלא פתח עד כה יעלה בהרכב. אבוקסיס רוצה לנצל את המהירות שלו בחלק האחורי מול ההתקפה האלבנית והזהיר את השחקנים מהמהירות והעוצמה שיש לה בחלק הקדמי. מרואן קבהא אמור לשוב גם הוא ל-11 לאחר שלא שותף במשחק האחרון בשל בדיקת קורונה שעבר. בעמדת המגן השמאלי, שון גולדברג אמור להחליף את דודי טויטו. ג'ונתן אגודלו עדיין לא בכושר משחק ואמור לפתוח על הספסל.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "לא היה לנו הרבה זמן מאז המשחק מול חיפה, הכל מהיר מאוד. אנחנו עדיין מתאוששים מהמשחק כאן. היום זה היום האחרון לקראת המשחק. כשמדובר בשני משחקים זה יותר טוב, אלא אם אתה מוגרל בבית. זה משחק אחד, משחק חוץ הפעם, זה פחות טוב לנו אבל אנחנו מסתכלים על איך לבוא למשחק, איך להיות טובים, איך לשחק כקבוצה חזקה – גם הגנתית וגם התקפית. רוצים לעבור שלב".

עוד הוסיף אבוקסיס: "לאצ'י של העונה שעברה לדעתי הייתה פחות טובה, היה 1:1 שם ואז 1:0 לבאר שבע בטרנר, ועוד עם כל הקהל שהיה. קשה מאוד לקבוצות הישראליות, גם לבית"ר היה קשה מול טאוטה ובית"ר קבוצת ליגה מצוינת. הקבוצות האלבניות עשו התקדמות מאוד גדולה, בטח כשזה משחק אחד והוא אצלה בבית".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טאהא, שון גולדברג; מרואן קבהא, ז'וסוואה, תומר יוספי, סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה; איתמר שבירו.

מרואן קבהא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי