בת זוגו של סולומון: "הוא מביא גאווה ענקית למדינה ודוגמה לשחקנים אחרים"

מנור סולומון, דנה וושינה
מנור סולומון, דנה וושינה | אינסטגרם

דנה וושינה, החברה של כוכב שחטאר דונייצק שעדיין מתגוררת בארץ בגלל השירות הצבאי, פירגנה באינסטגרם לחבר שלה שהבקיע נגד מנצ'סטר סיטי: "תחושה שאי אפשר לתאר במילים"

(גודל טקסט)
הליגיונר הצעיר שלנו באוקראינה, מנור סולומון, הצליח שלשום (שלישי) להמם את מנצ'סטר סיטי ולהראות לאלופת אנגליה מה זה עוצמה ישראלית כשכבש את שער השיוויון מולה במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות. בזמן שבתקשורת כולם מתעסקים ביכולת האדירה של הישראלי שהדהים במשחק החזרה שלו מהפציעה רק ארבע דקות אחרי שעלה מהספסל, יש מישהי נוספת שממש שמחה על השער הנוצץ של סולומון.


דנה וושינה, בת הזוג שלו הגאה מתמיד שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של הבועט שלה וכתבה כי אין לה מילים מרוב גאווה. ללא ספק, סולומון הוא אחד הגורמים שמדינת ישראל והכדורגל הישראלי יכולים להתגאות בו ועל כך מעידה גם החברה היפהפה שלו.


"תחושה שאי אפשר להסביר במילים, גאווה מטורפת, התרגשות שאין לתאר", מספרת דנה בהתרגשות. הזוג הצעיר כזכור הכיר לפני מספר שנים בזכות חברים משותפים, בזמן שהחיילת היפה גרה בפתח תקווה והקשר שיחק במכבי פתח תקווה, כך נוצר קשר. השניים חזרו לקשר בשנתיים האחרונות ומשם זה התפתח.


ואם תהיתם לעצמכם מדוע החצי השני של סולומון לא גרה איתו באוקראינה, זה מהסיבה הפשוטה שהיא עדיין חיילת כך שלא פשוט לטוס כל הזמן, אבל לשמחתם הם נפגשים כל חודש כשסולומון מגיע לארץ הקודש לנבחרת או כשהיא מגיעה לביקור. את הטיול אחרי צבא היא תעשה, באופן מתבקש, ישירות לדונייצק כמובן. אחרי הגול המשוגע של סולומון מול סיטי, דנה שלו מספרת שלא משנה מה היא תגיד, זה לא יתאר במילים את ההרגשה ומשתפת מה אמרה לו אחרי רגע השיא הזה: "אמרתי שאני הכי גאה בו בעולם, ושהוא מביא גאווה ענקית למדינה שלנו ודוגמה לשחקנים אחרים ושעצם זה שמסתכלים עליו כמודל לחיקוי זה מדהים! כל פעם מרגש מחדש לראות מה הוא עושה במגרש".





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XoXo

A post shared by DANA (@danavoshina13) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כיף שכיף

A post shared by DANA (@danavoshina13) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by DANA (@danavoshina13) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The best weekend

A post shared by DANA (@danavoshina13) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי