למרות המכתב, המשחקים המכריעים בגביע ייערכו בהיכל

היכל מנורה מבטחים
היכל מנורה מבטחים | עדי אבישי

ראשל"צ, נס ציונה ונהריה דרשו לקיים את האירוע באולם נייטרלי, אך באיגוד הכדורסל הבהירו כי חצאי הגמר והגמר ייערכו כמתוכנן והסבירו כי אירועים גדולים שהיו אמורים להתקיים באולם נדחו לשם כך

(גודל טקסט)

המשחקיים המכריעים בגביע המדינה (חצאי הגמר והגמר) ייערכו כמתוכנן בהיכל מנורה מבטחים, כך הבהירו היום (שני) באיגוד הכדורסל. בעבר, כזכור, החליטה הנהלת האיגוד כי המשחקים יתקיימו שנה אחת בארנה בירושלים ושנה אחת בהיכל בתל אביב והמתכונת הזו צפויה להמשיך.

מכבי ראשון לציון, עירוני נס ציונה ועירוני נהריה שלחו מכתב לראשי האיגוד, בו הן ביקשו להעתיק את המשחקים לאולם חלופי שלא יעניק יתרון למכבי תל אביב, שתשחק במגרש הביתי שלה בשלבים המכריעים אם תעבור את הפועל ירושלים בשלב רבע הגמר.

יצחק פרי, אחד מיוזמי המכתב ויו"ר ראשל"צ, כתב למנכ"ל האיגוד יעקב בן שושון: "על מנת לשמור על רוח הספורט ועל מנת שאירועי חצי הגמר והגמר ייערכו בצורה שאינה מעניקה לאף קבוצה יתרון, רצוי שהמשחקים יתקיימו באולם הביתי של הקבוצה שתפסיד היום במשחק רבע הגמר האחרון בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, או כל אולם נייטרלי אחר שתבחרו".

עוד הוסיף פרי: "פתרון זה דואג גם לצד הפיננסי של קיום האירוע באחד משני האולמות הגדולים במדינה ובמקביל גם לערך הספורטיבי של קיום האירוע באולם ניטרלי לכל הקבוצות אשר ייקחו חלק במשחקים".

באיגוד הכדורסל הזכירו כי מי שהצביע בעד רוטציה בין האולמות בבירה ובת"א היה יצחק פרי עצמו, כחבר הנהלה, ותמוה שעכשיו אותו פרי ביקש להעתיק את המשחק לאולם חלופי. כמו כן מציינים באיגוד כי היכל מנורה מבטחים שוריין מזה תקופה לטובת אירועי חצי הגמר והגמר. כדי לאפשר את קיום משחקי הגביע בהיכל, נדחו אירועים גדולים שהיו אמורים להתקיים בהיכל התל-אביבי ולכן העתקת המשחקים לאולם חלופי תגרום לנזק כלכלי גדול להנהלת ההיכל.


דורש לקיים את חצאי הגמר והגמר באולם נייטרלי (אודי ציטאיט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי