בשבת: חולון ונהריה בקרב על מקום בחצי גמר גביע המדינה

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

שתי הסגולות יתמודדו על הכרטיס לשלב ארבע האחרונות. דני פרנקו יפגוש את הקבוצה אותה הוביל לזכייה לפני עשור, דומיניק ווטרס ואיגור קולשוב יפגשו את האקסית. הקבוצה של שרון דרוקר תחסר את יוגב אוחיון

(גודל טקסט)

המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה בכדורסל יתקיים מחר (שבת, 20:30) ובו הפועל חולון תארח את עירוני נהריה לקרב כל-סגול בהיכל "טוטו". המאזן בין שתי הקבוצות במסגרת הגביע עומד על 0:2 לחולון, כאשר הניצחון האחרון היה בחצי הגמר ב-2009 בדרך לזכייה היסטורית בתואר ומי שהדריך אז את חולון היה דני פרנקו, שיעמוד מחר על הקווים של נהריה במשחק שגם הוא בגדר להיות או לחדול.

הקבוצה של שרון דרוקר סבלה מלא מעט עליות וירידות מתחילת העונה. בשני המחזורים הראשונים בליגה היא השיגה ניצחונות מרשימים והציגה כדורסל טוב, אך לאחר מכן הגיע רצף של שלושה הפסדים שנעצר לפני שבועיים, עם 73:92 על באר שבע. לפני שבוע חולון גברה שוב על הקבוצה מבירת הנגב, הפעם בהיכל הקונכייה, 90:103. ביום שלישי האחרון, הסגולים-צהובים נכנעו לססארי 94:92 במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

יוגב אוחיון ייעדר מהמשחק הגורלי בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי, אבל חולון קיבלה השבוע את שלומי הרוש בחזרה, אחרי שהקפטן החלים מפציעה בזרת ידו הימנית ויחד עם גיא פניני, שממשיך לחזור ליכולתו המוכרת וקלע 20 נקודות נגד ססארי במשחק האחרון, צמד הישראלים המנוסה ינסה להעלות את חולוניה פעם נוספת לשלב ארבע האחרונות בגביע.

יוגב אוחיון. יחמיץ את רבע הגמר (עדי אבישי)
יוגב אוחיון. יחמיץ את רבע הגמר (עדי אבישי)

נהריה דילגה מעל הפועל גליל עליון בדרך לרבע הגמר וביום שני האחרון הביסה 76:95 את הפועל גלבוע/גליל, הודות לשיא קריירה בישראל של דומיניק ווטרס שקלע 26 נקודות וחילק תשעה אסיסטים. ווטרס שיחק בעבר בחולון, כך שהמפגש יהיה פיקנטי גם מבחינה זו. הצפוניים במגמת עלייה בכל הקשור להתקפה – לאחר שקלעו 63 נקודות בממוצע בשלושת מחזורי הליגה הראשונים, בשלושת הבאים הם קפצו ל-82.

איגור קולשוב, שסיים את העונה הקודמת בחולון ואף היה קרוב מאוד להישאר בה גם השנה, יערוך גם הוא מפגש עם האקסית ויקווה להציג שיפור ביחס ל-4.2 נקודות שרשם עד כה בממוצע, כשגם מחוץ לקשת הוא פגע פעמיים בלבד בשישה משחקים.

ווטרס (בסגול) יגיע אחרי שיא קריירה בנקודות (עדי אבישי)
ווטרס (בסגול) יגיע אחרי שיא קריירה בנקודות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי