כדוריד: חמישייה לפומרנץ, כהן ושמיר נכנעו במשחק העונה בשוויץ

חן פומרנץ | פוארטו סגונטו

פוארטו סגונטו השיגה ניצחון בכורה העונה בליגה הספרדית, 26:27 נגד דיסקה סיסנה, לא מעט בזכות הישראלי. סגנית האלופה וינטרתור, קבוצתם של אדיר ויהב, נכנעה 37:35 לאלופה שאפהאוזן

(גודל טקסט)

ליגת הכדוריד בישראל אמורה לצאת לדרך בעוד כשלושה שבועות, בתאריך ה-11 באוקטובר. בינתיים, במהלך החג, הלגיונרים שלנו רשמו משחקים די מוצלחים בספרד, שוויץ וצרפת בהתאמה.

פוארטו סגונטו, קבוצתו של חן פומרנץ, השיגה ניצחון בכורה בליגה הספרדית העונה כשניצחה במשחק צמוד במיוחד 26:27 את דיסקה סיסנה. פומרנץ עצמו כבש חמישה שערים.

בשוויץ נערך המשחק המרכזי בליגה, בין סגנית האלופה פפאדי וינטרתור בה משחקים אדיר כהן ויהב שמיר, לאלופה המכהנת שאפהאוזן. הקבוצה של הישראלים נכנעה 37:35 כאשר כהן הבקיע פעמיים בעוד שמיר עצר פנדל וחילק אסיסט ב-25 דקות. וינטרתור תנסה להתאושש מההפסד כשתפגוש מחרתיים את גוג הדנית במוקדמות הליגה האירופית.

אדיר כהן ויהב שמיר צילום | באדיבות איגוד הכדוריד

בליגה השבדית, ורברג של רם טורקניץ ספגה הפסד נוסף (שני) במשחק בית נגד מאלמו עם 37:29. ברמה האישית טורקניץ יכול להיות מרוצה לאחר שכבש חמישה שערים ומסר ארבעה אסיסטים.

גם בליגה השלישית בצרפת שיחקו כדוריד. חן ליבגוט כבש רביעייה ב-37 דקות אך זה לא הספיק לקבוצתו וילרבאן שנכנעה במחזור הפתיחה 28:24 לפרונטינאן.

בשישי התקיים משחק אימון בין רימפאר הגרמנית (יונתן דיין) לבין גרוסוולשטאדט (שניר נציה). קבוצתו של נציה ניצחה 20:25 אחרי שוויון 13:13 בהפסקה, כאשר דיין סיפק מחצית ראשונה מצוינת עם שישה שערים משבעה נסיונות. גם נציה בלט עם ארבעה שערים משישה ניסיונות. מעבר לכך הוא היה שותף למשחק הגנה מעולה שעצר את היריבה על שבעה שערים בלבד במחצית השנייה. בתום המשחק, נציה ודיין ערכו את ארוחת ערב ראש השנה יחד.

רם טורקניץ | ורברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי