דיווח: אובמיאנג מסרב להאריך חוזה בארסנל וממתין לברצלונה

פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג חוגג | Michael Steele/Getty Images

באנגליה נטען שכוכב התותחנים, שחתום עד קיץ 2021, לא מוכן בשלב זה להתחייב על עתידו, מודע לעניין מאלופת ספרד ומחכה להתפתחויות בגזרה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

זה לא סוד שפייר אמריק אובמיאנג עזב את בורוסיה דורטמונד בינואר 2018 בטונים צורמים, אחרי מספר תקריות משמעת, דרישה לעזוב ולבסוף גם מתקפה נגדו על ידי ראשי המועדון שטענו שאכפת לו רק מכסף. בארסנל המצב רחוק מכך, החלוץ הגבוני הוא מהשחקנים הבולטים בקבוצה וסביר להניח שבארסנל מאוד ירצו לראות אותו ממשיך גם מעבר לחוזה שיסתיים בקיץ 2021, אבל נראה שלחלוץ תוכניות שונה.

בשבועות האחרונים באנגליה מדווחים לא אחת על כך שאובמיאנג וגם חברו לחוד התותחנים, אלכסנדר לקאזט, חושבים לעזוב את ארסנל בשל היעדר הצלחה ממשית ובעיקר ההיעדרות מליגת האלופות בשלוש השנים האחרונות, אבל כעת מדווח שלגבוני בן ה-30 כבר יש יעד מועדף – ברצלונה.

לפי הדיווח ב"דיילי מירור", אובמיאנג מסרב להאריך את חוזהו מכיוון שהוא מודע להתעניינות של ברצלונה בשירותיו והחליט לחכות לראות האם הקטלונים ינסו לצרפו לפני שיודיע לארסנל דבר על עתידו. "הגרסה הרשמית", כפי שכינו זאת בספרד, היא שאובמיאנג אמר לראשי ארסנל שהוא ממתין לראות אם הקבוצה תשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה לפני שיקבל החלטה, אבל כנראה שרצונה של ברצלונה לצרפו, אחרי שבמועדון אישרו שבכוונתם לצרף חלוץ, יגרמו לו שלא לצאת בהצהרות ו/או בהארכות חוזה.

יהיה מעניין לראות אם אובמיאנג, שנרכש מדורטמונד תמורת 56 מיליון ליש"ט, ישוחרר מארסנל בקלות בקיץ הבא או שמא בלונדון יבחרו להשאירו עד תום החוזה, גם במחיר של עזיבה בחינם, כפי שקרה, למשל, עם ארון ראמזי שהעונה משחק ביובנטוס אליה עבר ללא תמורה.


מלונדון לברצלונה? אובמיאנג (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי