סניידר: "יכולתי להיות מוזכר באותה נשימה עם מסי ורונאלדו"

ווסלי סניידר
ווסלי סניידר | KOEN VAN WEEL/AFP via Getty Images

הקשר ההולנדי שפרש בקיץ האחרון הצהיר כי אם היה מחויב ב-100 אחוז, הוא היה נמנה בין גדולי הענף: "אנשים עדיין אומרים לי שהגיע לי לזכות בכדור הזהב ב-2010"

(גודל טקסט)
ווסלי סניידר שם קץ לקריירת כדורגל עשירה בחודש אוגוסט האחרון, אך למרות שעבר במועדוני ענק כמו אייאקס, אינטר וריאל מדריד וזכה בליגת האלופות עם הנראזורי ב-2010, ההולנדי מאמין שהייתה לו היכולת להגיע קצת יותר גבוה ולהימנות בין גדולי הענף, אם היה נותן מעצמו יותר.


"אני חייב להיות כן ולהודות שיכולתי להיות מוזכר באותה נשימה עם מסי ורונאלדו אם הייתי מחויב ב-100 אחוז. זה לא שלא היה לי את מה שנדרש, פשוט לא רציתי לעשות את זה ואני לא מתחרט על כך", אמר סניידר בראיון לרשת "פוקס ספורטס" בארצו, "נהניתי מהקריירה שלי איך שהיא הייתה, על המגרש ומחוצה לו. זכיתי בכל תואר שיכולתי ברמת המועדונים, כך שאין בי חרטות. אני שחקן קבוצתי והעדפתי להיות מצליח ברמה הקבוצתית".


סניידר, שכזכור שיחק גם בגלאטסראיי ובניס וזכה בתארים מקומיים במדי כל אחת מהן, המשיך וסיפר: "אנשים עדיין ניגשים אליי ואומרים לי שהם מרגישים שהייתי צריך לזכות בכדור הזהב ב-2010. ואני ממשיך לענות להם שהזכייה בליגת האלופות הייתה יפה יותר מזכייה בתואר אישי. כמובן שזה היה מוסיף את הדובדבן לקצפת, אבל זה מספיק מספק אותי שאנשים חושבים כך".


סניידר סיים רביעי בהצבעות לכדור הזהב באותה שנה, לאחר שהגיע עם האורנג' לגמר המונדיאל. מאז פרישתו, הוא חזר להולנד והצטרף לצוות הניהולי של אוטרכט.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי