חביב אוחיון התרגש עד דמעות: "הוא יודע שהוא יחזור לשחק"

חביב אוחיון, ריקי גבסו
חביב אוחיון, ריקי גבסו | ריקי גבסו

ריקי גבסו, הקמע של מכבי תל אביב, הגיעה לתל השומר עם חבריה כשבידה חולצות מיוחדות ובלונים, וגרמה להתרגשות גדולה אצל השוער שהיה עם דמעות בעיניים. "מעכשיו נגיע לבקר אותו כל שבוע". גם איתי שכטר היה שם

(גודל טקסט)

בזמן שהליגה בפגרה וכולנו רק מצפים בקוצר רוח למפגש בין מסי לסוארס באיצטדיון בלומפילד שיתקיים הערב במסגרת משחק הידידות בין נבחרת ארגנטינה לאורוגוואי, יש מספר מכביסטים שכיווצו לנו את הלב מרוב התרגשות. חביב אוחיון, שוערה של הפועל חדרה בן ה-21 ששייך למכבי תל אביב וכזכור בחודש שעבר נפגע קשה בגבו וכעת נמצא בשיקום, זכה אמש (ראשון) לביקור שלא ציפה לו. את הבוקר פתח איתי שכטר שחזר מסוף שבוע של חגיגות יום הולדתה של אשתו ליז, והגיע לבקר את אוחיון "ילד של אהבה" כך קרא לו ופרסם תמונה שלו מהשיקום.

לא רק שכטר התגעגע לשוער המוכשר כי אם גם ריקי גבסו, הקמע של מכבי תל אביב שהיא למעשה גם האישה הראשונה בעולם שהיא קמע בכדורגל, הגיעה עם חבריה הטובים לשמח את אוחיון והחבורה עשתה כל כך הרבה שמח, שאף אחד במרכז השיקום הנוירולוגי בבית החולים תל השומר, לא נשאר אדיש. ריקי (43) מדריכת תנועה לגיל הרך ועובדת בגני ילדים כבר שנה רביעית, משמשת כקמע של הצהובים ומספרת שאת חביב היא מכירה היטב מהמגרשים וכששמעה מה קרה לו – התרסקה.

"מאד רציתי ללכת לבקר אותו ואחד החברים שלי, שחר, מכיר את אבא שלו והוא סידר שנגיע לביקור. הגענו למרכז שיקום נוירולוגי בתל השומר, חביב ישב במחלקה עם הגב אלינו אז הוא לא ראה אותנו כשנכנסנו. הגענו בערך שבעה אנשים, שחר, עדן, חגית ורחלי והתחלנו לשיר לו. לפתע הוא ראה את כולנו והבין שהגענו לבקר אותו כולנו יחד- הסתכלתי לו בעיניים וראו את ההתרגשות שלו. הוא היה בהלם ממש עם דמעות בעיניים כי לא ציפה לזה הוא כל כך שמח. ישבנו ודיברנו ומעכשיו נגיע לבקר אותו פעם בשבוע. חביב מכיר אותי עוד מהספסל. תמיד היינו צוחקים, את החברים שלי הוא לא מכיר אבל הרגיש בנוח כי אני הייתי שם והיינו כולנו בשבילו. הגענו מכל מיני מקומות בארץ כדי לבקר אותו נשארנו עד הערב  כשהוא היה צריך ללכת לבדיקות", מספרת ריקי בהתרגשות.

ואיך הוא מרגיש? "הוא בסדר גמור, הוא מדבר, מתקשר, מבין, מזיז את הידיים, הוא אמר שהוא יכול כבר לקום אבל עדיין לא הולך. אבא שלו, מוטי, אמר שביקור אחד כזה זה כמו עשרה שיעורי פיזיותרפיה. חביב אמר שבדרבי נפרק 0:4 את הפועל והוא רואה רק החלמה מול העיניים שלו. הוא יודע שהוא יחזור למגרש ויחזור לשחק. אני חושבת שהוא בסדר ויהיה בסדר גמור, חשוב לחזק אותו ולראות אותו זה חשוב מאד להחלמה שלו. המשפחה שלו שם כל הזמן עוטפת אותו, אבא שלו יישן חודש כבר בבית חולים – גם אמא שלו ואחותו, המשפחה כולה לא עוזבת אותו".

"החבורה שלנו נקראת "הגוזמאים" ולכן החלטנו ליזום את החולצות: 'חביב אוחיון אוהבים אותך "הגוזמאים"'. הכנו לו בנוסף חולצה מיוחדת משלו ובלונים. אגב, מעכשיו זאת חולצת המזל שלנו, נבוא איתה גם לדרבי", הוסיפה הקמע הראשונה בכדורגל. באותו היום אוחיון זכה גם לביקור של איתי שכטר, וכמובן שבן מנספורד הספיק לבקרו לפני שעזב וגם המאמן ולדימיר איביץ' ושאר השחקנים מגיעים מידיי שבוע. ריקי מוסיפה כי "הגיעו גם אוהדים מהאולטראס ומשער 11 וזה כל כך חשוב. הכל קרה בזכות החברה שלי שעזרה לעשות שמחה גדולה ביחד". חביב, בספורט 1 מחכים לך בסבלנות שתחזור לעמוד בשער ושולחים לך החלמה מהירה וחיבוק גדול.


ילד של אהבה. שכטר משתף את תמונתו של אוחיון. (צילום מסך: אינסטגרם)


כמה כיף שיש כאלו אנשים טובים. (צילום מסך: אינסטגרם)


"חביב אוחיון אוהבים אותך, הגוזמאים" ריקי גבסו מציגה את חולצת המזל (צילום מסך: אינסטגרם)


הצליחו לרגש אותו עד כדי דמעות. הגוזמאים וחביב אוחיון (צילום: מוטי אוחיון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי