אחרי 679 ימים: סופוקליס שחורציאניטיס חזר לשחק כדורסל

סופוקליס שחורציאניטיס
סופוקליס שחורציאניטיס | טוויטר

הסנטר בן ה-34 ערך הופעה רשמית ראשונה מאז ינואר 2018, במשחק שבו קבוצתו יוניקוס ניקאיאס הובסה על ידי פנאתינייקוס 107:71. בתשע דקות של משחק, הוא קלע נקודה והוריד שני ריבאונדים

(גודל טקסט)
679 עברו מאז הפעם האחרונה בה סופוקליס שחורציאניטיס שיחק כדורסל באופן רשמי, אבל היום (שבת) הסנטר היווני חזר סוף סוף אל הפרקט, כששותף לתשע דקות וחצי במפגש בין קבוצתו יוניקוס ניקאיאס לפנאתינייקוס במסגרת הליגה היוונית. "סופו" הצליח לקלוע נקודה אחת, הוריד שני כדורים חוזרים ומסר אסיסט.


משחקו האחרון של שחורציאניטיס היה בינואר 2018 במדי טריקאלה, שבה לא הצליח להשתלב ולחזור לכושר, לאחר שבעיות המשקל מהן סבל גרמו לפציעות תכופות. מי שזכה ביורוליג עם מכבי תל אביב ב-2014 התכונן לקאמבק מאז חודש יולי, כשקיבל את ההזדמנות בשורות העולה החדשה לליגה היוונית. לפני חמישה ימים הוא זכה לערוך הופעה ראשונה במשחק ידידות, אך כאמור הערב הוא כבר עשה זאת במסגרת רשמית. במשחק עצמו, יוניקוס הובסה 107:71 על ידי הירוקים מאתונה, שהתאוששו מהדחה מביכה מהגביע היווני במהלך השבוע האחרון.


שחורציאניטיס מנסה לשקם קריירה מפוארת, במהלכה זכה במדליית הכסף באליפות העולם ב-2006 עם נבחרת יוון ועבר בכמה מהמועדונים הגדולים באירופה, כמו פנאתינייקוס, אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי