סרחיו ראמוס: "לא רגיל לשבת על הספסל ולא אתרגל לכך"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

שיאן ההופעות של ספרד ירד לספסל במהלך ה-0:7 על מלטה לקול תשואות: "למאמן הייתה אפשרות לשתף שחקנים וזה היה ערב נהדר עבורי, אבל אני מעדיף להישאר על הדשא". וגם: על הופעות הבכורה ותגובת המאמן המובס

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד עלתה אתמול (שישי) בקאדיס בהרכב חסר מול מלטה חלשה, אבל זה הספיק ל-0:7 נפלא (בדקה ה-61 התוצאה עוד הייתה 0:2 בלבד) שהבטיח ל"לה רוחה" את פסגת הבית בדרך ליורו 2020 ובעיקר סיפק למספר שחקנים הזדמנויות להוכיח את עצמם ולרשום הופעה יוקרתית.

לזכות ספרד הבקיעו שבעה שחקנים שונים ויותר מכל ריגש שערו של סנטי קסורלה בן ה-34, קשר ויאריאל שמשלים קאמבק מדהים וכבש לראשונה במדי הנבחרת אחרי ארבע שנים ויומיים, מאז שעשה זאת במשחק ידידות נגד אנגליה בשנת 2015, אבל גם דני אולמו ופאו טורס עלו מהספסל ומצאו את הרשת בהופעות בכורה.


סרחיו ראמוס,
קפטן ריאל מדריד ושיאן ההופעות של ספרד החל מחודש שעבר, הוחלף בדקה ה-61 לקול תשואות הקהל, צפה בחבר'ה הצעירים ואמר בסיום: "זה היה ערב נהדר, גם עבורי ברמה האישית. אני שמח על הכבוד לו זכיתי והנבחרת עשתה צעד נהדר לקראת היורו. אני לא רגיל לשבת על הספסל, אבל למאמן הייתה אפשרות לשתף שחקנים ולתת להם הזדמנות. אני לא מתכוון להתרגל לזה ומעדיף להישאר על הדשא".


התפאורה לכבוד סרחיו ראמוס (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

המאמן רוברט מורנו סיכם: "אנחנו בהרגשה טובה, כמו בכל ניצחון או משחק שלא הפסדנו. השחקנים הגיעו חדים למשחק והבקיעו שער אחרי שער. שמחתי גם שיכולנו לתת לשחקנים לערוך הופעות בכורה, כי יש לנו המון שחקנים טובים ואני שמח שהם החלו את הפרק הבינלאומי שלהם. זה חשוב לי שיהיו לי הרבה שחקנים לבחור מתוכם וזה היסטורי שגם פאו וגם אולמו שיחקו וכבשו. לאף אחד אין מקום מובטח ואני שמח שהם קיבלו את ההזדמנות והגיבו כמו שצריך – הם לא ישכחו את המשחק הזה לעולם".

לקראת משחק סיום קמפיין המוקדמות נגד רומניה ביום שני, הוסיף מורנו: "זה חשוב שננצח אותם, אבל קל זה לא יהיה. ספרד תמיד מחויבת לנצח, זו החובה שלנו וזה עדיף שנגיע ליורו בקיץ אחרי תוצאות טובות. ביורו נפגוש נבחרות מצוינות וזה משהו שנצטרך להגיע אליו מוכנים. זה יתרון שיש לנו שחקנים מנוסים בסגל, כאלה ששיחקו בגמרים כמו סרחיו ראמוס, אלביול ובמיוחד סנטי קסורלה".

גם מאמן נבחרת מלטה, ריי פארוג'ה, אחד שרגיל לתבוסות עם נבחרתו, שיבח את ספרד: "זו נבחרת שמשחקת במהירות והיא מאוד מסוכנת בכל מצב, כמעט מושלמת מבחינה אפקטיבית. ספגנו ארבעה שערים מקרנות, אבל זו פשוט ספרד ברמה גבוהה מאוד, אחת הנבחרות הטובות בעולם ומבחינתי הפייבוריטית לזכות ביורו".


דני אולמו. לא ישכח את הופעת הבכורה (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי