פיונטק: "לא אחגוג אם אבקיע נגד ישראל, המצב שם רגיש"

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | ROLAND SCHLAGER/AFP/Getty Images

חלוץ נבחרת פולין ומילאן, שבדומה לערן זהבי חוגג בתנועת ירייה, הבטיח שלא להלהיט את האווירה אם יכבוש במוצ"ש בטדי: "אני לא רוצה שהם יבינו אותי לא נכון, אני מכבד את כולם". גם ב-0:4 ביוני הוא כבש ולא חגג

(גודל טקסט)

נבחרת פולין אישרה כבר אתמול (רביעי) כי היא תגיע לישראל כמתוכנן ותעלה על כר הדשא במוצאי שבת באצטדיון טדי במסגרת מוקדמות יורו 2020 כל עוד לא יהיו התפתחויות דרמטיות של הרגע האחרון וגם בישרה כי חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק פצוע ולא יצטרף למסע.

פיונטק, כמו כל מילאן, מתקשה לשחזר את יכולת השיא שלו מהעונה שעברה והוא עם שלושה שערים בלבד ב-12 מחזורי פתיחת הסרייה A, אבל הוא מקווה למצוא את הרשת בשבת הקרובה בבירת ישראל, כפי שעשה גם ב-0:4 בין הנבחרות במפגש ביוני האחרון. היעדרות מיליק מקרבת אותו למקום בהרכב לצד הכוכב הגדול רוברט לבנדובסקי, אולם בשל מספריו הדלים העונה למאמן יז'י בז'צ'ק בהחלט יש התלבטויות בנושא.

כידוע, בדומה לערן זהבי, גם פיונטק חוגג את שעריו בתנועת ירייה ולקראת המשחק הקרוב הוא סיפר לתקשורת הפולנית שהוא מתכוון לנהוג כך גם הפעם. בנבחרת פולין גם כך חוששים מהביקור בישראל בשל המצב הביטחוני וההסלמה בדרום, אולם מודעים לכך שבירושלים השקט נשמר ביומיים האחרונים ועל כן הבהירו כי יגיעו עוד לפני שהושגה הסכמת אש. פיונטק הבהיר לתקשורת הפולנית שמבחינתו ומבחינת חבריו אין כל בעיה להגיע לישראל, למרות שהם מודעים למצב, אבל אישר כי המתיחות הרבה והסיטואציה המורכבת תוביל לכך שהוא לא יחגוג כהרגלו, כפי שנהג גם במפגש הקודם כאמור. 


פיונטק במדי הרוסונרי. "האקדחים" לא יישלפו גם אם יבקיע (Gettyimages)

"נכון לרגע זה אנחנו מגיעים לישראל ואנחנו לא מושפעים מכך, אמרו לנו שאם הייתה סכנה לביטחוננו לא היינו באים", אמר החלוץ, "אנחנו צריכים להתרכז רק בכדורגל ולא בשום דבר אחר. במשחק הקודם לא חגגתי כדי שהישראלים לא יבינו אותי לא נכון, קורים שם הרבה דברים, המצב רגיש וגם הפעם לא אחגוג מולם אם אכבוש. אני מכבד כל מדינה ולא יקרה כלום אם פעם אחת לא אחגוג כך".

פיונטק גם התייחס ליכולתו העונה: "אני רגוע ולא מוטרד מכך. לי חשובה רק דעתו של המאמן, האנשים שאני עובד איתם וכמובן דעתי. זה לא שאני עושה את הכל בצורה מושלמת, היו לי גם טעויות, אבל גם מסי, רונאלדו והחלוצים הכי טובים בעולם מחמיצים. גם אם ננצח בישראל ואני לא אבקיע, ישר ישאלו למה לא בעטתי ואני יודע שאני צריך להוכיח לכולם שהם טועים, אבל אין לי שום בעיה עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי