הקאמבק אפשרי? ז'וניניו: "אציע לבנזמה לפרוש בליון"

קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

המנהל הספורטיבי של הצרפתים מקווה לסגירת מעגל: "הוא יוכל לשחק שנתיים ואז לאמן את הצעירים, הוא המנהיג שאנחנו צריכים. זה הבית שלו". וגם: התקשורת בספרד מפעילה לחץ להחזירו לנבחרת: "למה אתה מחכה, דשאן?"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
קארים בנזמה מתקרב אמנם לגיל 32 אך הוא נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד מוליך את טבלת הפיצ'יצ'י (כובשי השערים) בספרד עם תשעה כיבושים כשהוסיף עוד שניים בליגת האלופות. מעבר לכך הוא תרם עוד חמישה בישולים. בתקשורת הספרדית מפעילים לחץ גדול על מאמן אלופת העולם, דידייה דשאן, לזמנו לראשונה לטריקולור מאז 2015. "למה אתה מחכה?", נכתב בשער "מארקה" בעוד ב"אס" נכתב כי האוהדים דורשים את בנזמה. אנטואן גריזמן, אוליבייה ז'ירו וקיליאן אמבפה כבשו יחד רק שלושה שערים יותר ממנו. בסקרי האוהדים ב"לאקיפ" ו"פראנס פוטבול" – בנזמה הוא קונצנזוס ויכול להיות חיוני לנבחרת בימים אלה.


בינתיים, מי שכן קורא לבנזמה הוא ז'וניניו פרנמבוקאנו, המנהל הספורטיבי של ליון, שהתראיין בתוכנית לילית של המועדון והביע את רצונו שהחלוץ יסיים את הקריירה במועדון: "אני מתכוון להציע לו לסיים כאן את הקריירה. הוא מכאן, הוא מרגיש שייך לכאן. למה לא לעשות מאמץ כלכלי מצד שני הצדדים בכדי שזה יקרה? אנחנו לא יכולים להציע לו את אותו השכר כמו בריאל מדריד אבל נחכה לרגע הנכון".


ז'וניניו הציג דוגמא מהקריירה שלו: "עשיתי את זה בעבר, הורדתי מהשכר שלי כדי לשחק בואסקו בסוף הקריירה. עם קארים זה יכול לקרות. שוחחנו כבר בעבר בברזיל, הרגשתי שהוא כן רוצה להגיע, יש לו כבוד רב למועדון. הוא לעתים קרובות הולך לפיזיותרפיסט עבדל מליון".



הברזילאי הוסיף כי מבחינתו בנזמה צריך לשחק שנתיים במועדון ואז יוכל לאמן את הצעירים. "הוא יכול להיות המנהיג שאנחנו צריכים, אני חולם שהוא יסיים כאן את הקריירה, ליון היא הבית שלו". בנזמה, כזכור, החל את דרכו בקבוצה הצעירה של ליון עד שבעונת 2006/07 שיחק רק בקבוצה הבוגרת. הוא כבש 66 שערים במדי הצרפתים ב-148 הופעות וזכה בארבע אליפויות. בקיץ 2009 נמכר לריאל מדריד בתמורה ל-35 מיליון יורו. האם קאמבק אפשרי?



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#LaPortada ¿A qué esperan? ️

A post shared by MARCA (@marca) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי