רשמי: נדחו משחקי מכבי תל אביב בליגה ונס ציונה ביורופקאפ

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

בעקבות ההסלמה בארץ, משחק הבית של הצהובים נגד ב"ש עבר ל-20 בינואר, לאור התנגדות של שתי הקבוצות לשחק ברוממה. ספק גם לגבי משחקה של ראשל"צ. המשחק בין חולון למנרסה אושר. סה"כ בוטלו 136 משחקים

(גודל טקסט)

למרות שאיפתה של מנהלת הליגה לקיים את המשחק הערב (שלישי, 19:30) בין מכבי תל אביב להפועל באר-שבע, אסרו משטרת ישראל ופיקוד העורף על קיום המשחק בהיכל מנורה מבטחים, גם ללא קהל. המנהלת ניסתה להעביר את המשחק להיכל רוממה בחיפה, אך הקבוצות התנגדו לכך.

עקב הלו"ז הצפוף של מכבי תל אביב ביורוליג, התאריך הקרוב היחיד האפשרי בו ניתן לקיים את המשחק הוא ב-20 בינואר והמשחק יידחה למועד זה. בנוסף, בתיאום עם פיב"א, משחקה של עירוני נס ציונה נגד קאפנברג האוסטרית שיועד למחר נדחה ב-24 שעות, אך לאחרונה נודע כי היריבה לא עלתה על הטיסה לישראל והיא מחכה לתשובה סופית מגורמים פוליטיים שונים.

בשעות הבוקר, מנהלת הליגה הודיעה רשמית כי היא נוטה שלא לדחות את המשחק, כל עוד הנסיבות יאפשרו זאת, גם כדי למנוע סיטואציה בה תינתן לגיטימציה ליריבותיהן של הפועל חולון, מכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה במפעלים האירופיים שלא להגיע ארצה, אבל כאמור משחקה של נס ציונה כבר נדחה ביממה, במה שאולי מבשר על עתיד המפגשים האחרים שאמורים להיערך מחר.

המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע נדחה. שמואל פרנקל (עדי אבישי)

הצהובים כבר מחר יצאו לוויטוריה, שם יפגשו את באסקוניה במסגרת היורוליג ובשבוע הבא תערוך הקבוצה שני משחקים נוספים במילאנו ובברצלונה, ולכן הצהובים עלולים להיקלע לעומס משחקים בהמשך. בהפועל באר שבע הודיעו לפני ביטול המשחק, כי יקיימו את הנחיות פיקוד העורף והמנהלת ושההיערכות למשחק נערכות כרגיל, כשגם אימון בוקר התקיים כמתוכנן. "השחקנים הזרים תודרכו כיצד לפעול והורגעו", הוסיפו בקבוצה.

בשעות הערב, הפועל חולון הודיעה כי משטרת ישראל ופיקוד העורף אישרו את קיום משחקה הביתי נגד מנרסה הספרדית, כאשר כמות הקהל שתורשה להיכנס להיכל טוטו תיקבע מחר בהתאם למצב. מאמן הקבוצה, שרון דרוקר: "בהתחשב במצב הכללי זה לא משחק רגיל אבל נצטרך להתייחס אליו ככזה, לשים הכול בצד
ולשחק כדורסל קבוצתי אגרסיבי ואינטנסיבי מול הספרדים

כאמור, שתי קבוצות נוספות אמורות לארח מחר משחקים בגביעי אירופה וכעת ממתינים להחלטות באשר למשחק במסגרת היורקאפ בו ראשון לציון תארח את וירטוס בולוניה ומילוש תאודוסיץ'.

בניגוד לנטיית המנהלת, יש לציין שאיגוד הכדורסל הודיע הבוקר על ביטולם של 136 משחקים מתוך 186 שתוכננו להיערך היום ברחבי הארץ, כולל שני משחקי הליגה הלאומית בהוד השרון ובאשקלון. כמו כן בוטל אימון הבוקר של נבחרת הנשים של ישראל.

תאודוסיץ'. יגיע ארצה עם בולוניה (וירטוס בולוניה, רשמי)
תאודוסיץ'. יגיע ארצה עם בולוניה (וירטוס בולוניה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי