סערה באנגליה: סטרלינג התעמת עם גומז באימון הנבחרת

ראחים סטלינג, ג'ו גומז
ראחים סטלינג, ג'ו גומז | טוויטר

על פי חשיפה של "דיילי מייל", השניים נפרדו בדם רע לאחר המשחק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי והריב ביניהם המשיך גם באימון הנברחת לקראת מונטנגרו. כוכב התכולים צפוי להיות מושעה מהסגל עד המשך הבירורים

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה מתכוננת למשחק במוקדמות יורו 2020 נגד מונטנגרו ביום חמישי, אבל נראה שהאימונים לא עוברים בשקט. ב"דיילי מייל" נחשף הלילה (בין שני לשלישי) כי ראחים סטרלינג צפוי לא לקחת חלק במשחק, לאחר עימות בינו לבין "חברו" לנבחרת ג'ו גומז.

על פי העיתון האנגלי, סטרלינג וגומז נפגשו בסך הכל יממה אחרי המשחק בין ליברפול בה משחק גומז למנצ'סטר סיטי בה כמובן משחק סטרלינג, בסיומו הם החליפו מילים קשות. היחסים בין השניים לא נרגעו גם באימון הנבחרת, ובדיווח נאמר כי סטרלינג "ניסה לתפוס את צווארו של גומז" כשהשניים עלו לתחילת האימון. שחקנים בנבחרת נאלצו להפריד ביניהם.

ההתאחדות האנגלית הודיעה כי היא תבדוק את המקרה, וכי בינתיים סטרלינג כנראה יושעה מהמשחק הקרוב. נבחרת אנגליה תפגוש את קוסובו ביום ראשון, ולמשחק הזה צפוי החלוץ לחזור. עם זאת, הוא יפסיד את חגיגות ההעפלה, כיוון שנבחרת שלושת האריות זקוקה לתיקו בלבד נגד מונטנגרו על מנת להבטיח את העלייה ליורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי