ניצחון ליגה ראשון למארסיי על ליון מאז 2014, 1:2 בוולודרום

שחקני סנט אטיין חוגגים
שחקני סנט אטיין חוגגים | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

צמד של דימיטרי פאייט העניק שלוש נקודות לקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שקפצה למקום השני בטבלה. מוקדם יותר, ראן גברה 1:3 על אמיין וסנט אטיין עלתה למקום הרביעי, עם 2:3 על נאנט

קבוצות: ראן אמיין
(גודל טקסט)
אחרי שהאלופה ומוליכת הטבלה פריז סן ז'רמן הגדילה אתמול (שבת) את הפער בפסגה, המחזור ה-13 בליגה הצרפתית ננעל היום עם ניצחון של מארסיי על ליון, שקטע לקבוצה של רודי גארסיה רצף של שלושה ניצחונות. מוקדם יותר, ראן השיגה שלוש נקודות אחרי שגברה בביתה על אמיין, סנט אטיין חזרה מפיגור לניצחון על נאנט ומונפלייה דילגה בקלות מעל טולוז.


מארסיי – ליון 1:2
לראשונה מאז מאי 2014, הקבוצה ממזרח צרפת הצליחה לנצח את "הילדים" במסגרת הליגה. דימיטרי פאייט כבש את השער הראשון עם פנדל מוצלח בדקה ה-18 והכפיל את היתרון בדקה ה-39, עם בעיטה מדויקת מאזור קו ה-16. מוסא דמבלה צימק בנגיחה, רבע שעה בתוך המחצית השנייה, אך למרות שמארסיי נותרה בעשרה שחקנים חמש דקות לאחר מכן, היא הצליחה לשמור על היתרון וחיברה ניצחון שני ברציפות.


בזכות שלוש הנקודות, קבוצתו של אנדרה וילאש בואש עלתה למקום השני בטבלה. עבור רודי גארסיה וחניכיו, ההפסד קטע רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות והשאיר אותם במקום ה-14 בטבלה.




ראן – אמיין 1:3
האדומים-שחורים קטעו במשחקם האחרון רצף של שבעה מחזורים ללא ניצחון בליגה והיום כבר חיברו ניצחון שני ברציפות, שהעלה אותם למקום העשירי בטבלה למרות משחק חסר. דווקא האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-35 כאשר סרו גיראסי כבש, אבל תוך ארבע דקות בלבד אדריאן הונו איזן לטובת ראן ובדקה ה-65, אמבאייה ניאנג השלים את המהפך עם סיומת נדירה בעקב. ראפיניה חתם את תוצאת המשחק, עם פנדל מוצלח בדקה ה-79. אמיין הפסידה לראשונה מזה חמישה מחזורים וירדה בעקבות כך למקום ה-15.




נאנט – סנט אטיין 3:2
לאחר שהפסידו בשלושת המשחקים האחרונים, הקנריות של כריסטיאן גורקוף לא השכילו לנצח גם הערב בביתם, ואיבדו הרבה מאוד גובה בצמרת. פתיחת המשחק נראתה חיובית מאוד לנאנט, שעלתה ליתרון בזכות בעיטה טובה לודוביק בלאס בדקה ה-14, אך שמונה דקות לאחר מכן ספגה שוויון מרגלו של מיגל טראוקו.


הקצב המהיר נמשך ובדקה ה-26 אימרם לוזה החזיר את היתרון למקומיים עם הרבה מאוד מזל, אך דניס בואנגה היה במקם הנכון לנגוח את ה-2:2 בדקה ה-34. המחצית השנייה כמו קודמתה, כששני הצדדים הגיעו למצבים רבים. שער הניצחון החשוב של האורחים הגיע בדקה ה-67, כשבואנגה רשם לעצמו צמד חשוב והעניק לקבוצתו את המקום הרביעי בטבלה.


ניצחון חוץ חשוב מאוד. טראוקו ובואנגה חוגגים (LOIC VENANCE/AFP via Getty Images)
ניצחון חוץ חשוב מאוד. טראוקו ובואנגה חוגגים (LOIC VENANCE/AFP via Getty Images)


תוצאות נוספות
מונפלייה – טולוז 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי