עירוני נהריה ברבע גמר הגביע אחרי 68:78 על גליל עליון

איתי שגב, ג'רל מקניל
איתי שגב, ג'רל מקניל | לירון מולדובן

האולם המיתולוגי בכפר בלום אירח את המשחק בין הקבוצה מהלאומית לאורחת מליגת העל. במשך שלושה רבעים היה באוויר ריח של הפתעה, אך רבע אחרון חד צדדי, הכריע את ההתמודדות

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר גביע המדינה יצאו הערב (שבת) לדרך כשהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, אירחה את עירוני נהריה בכפר בלום, הובילה במשך כמעט שלושה רבעים, אך נכנעה בסופו של דבר 78:68. נהריה היא העולה הראשונה לשלב רבע גמר הגביע. המנצחת שירדה בפיגור בסיום המחצית הראשונה, עלתה עם הגנה הרבה יותר קשוחה למחצית השנייה בה ספגה רק 29 נקודות, מה שהבטיח לה את המהפך והניצחון.

המארחת הפתיעה את הקבוצה מליגת העל כשהוליכה 14:18 בתום הרבע הראשון. הרבע השני היה צמוד לכל אורכו, גליל ניצחה בו 20:21 וירדה להפסקה ביתרון 34:39. נהריה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, ניצחה ברבע השלישי 14:21 וירדה להפסקה הקצרה לקראת הרבע המכריע ביתרון 53:55. הרבע האחרון כבר התנהל בשליטה מוחלטת של האורחים שניצחו בו 15:23 בדרך לניצחון 68:78 במשחק כולו ולזכייה בכרטיס לרבע הגמר.

טראוויס ווריק הוביל את קלעי נהריה עם 15 נקודות, איתי שגב וג'רל מקניל קלעו 11 נקודות כ"א, טוני גפני, ג'ף אדריאן ודומיניק ווטרס קלעו 10 נקודות כ"א. בגליל עליון בלטו רון סבג, ווין לנגסטון ודי ג'יי שארפ שקלעו 14 נקודות כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי