צפו בתקציר: מכבי נתניה חזרה לנצח עם 0:1 ביתי על רעננה

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אריאל שלום

הקבוצה של דראפיץ' קטעה את רצף חמשת ההפסדים בזכות שער של המחליף מלדה (72) עם לא מעט מזל. מנגד, הקבוצה של קורצקי, שפתחה טוב יותר - שוב הפסידה וירדה למקום האחרון בטבלה

(גודל טקסט)
קרב התחתית בין מכבי נתניה הפגיש בין שתי קבוצות במשבר והיה מורט עצבים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לחוצות מאוד ואין ספק שגם החדשות שהגיעו עם הניצחון הסנסציוני של סקציה נס ציונה מול הפועל באר שבע, בהחלט לא הוסיפו. מכבי נתניה השיגה 0:1 בזכות שער מאוחר של המחליף יונס מלדה אבל אין ספק שגם לצמד המאמנים של היהלומים, שהעפילו למקום העשירי, יש הרבה חומר למחשבה לקראת הפגרה הארוכה.


מכבי נתניה הגיעה למשחק לאחר חמישה הפסדי ליגה רצופים במטרה לעצור את כדור השלג. פאטוס בצ'יראי חזר להרכב היהלומים ושיחק כחלוץ הבודד בזמן שגיא מלמד ויונס מלמד שלא ניצלו את הצ'אנס שקיבלו נגד הפועל באר שבע – ירדו לספסל. גם רועי קהת חזר ל-11 של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. גם הפועל רעננה הגיעה בתקופה לא טובה כשלא הצליחה לנצח מאז המחזור השני אז הדהימה את בית"ר ירושלים. מנגד, דווקא נגד הקבוצות החזקות, חניכיו של מנחם קורצקי שיחקו טוב העונה.

שחקני מכבי נתניה לפני המשחק (אריאל שלום)




שחקני הפועל רעננה (אריאל שלום)



תומר, דסה וגאנם (אריאל שלום)

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק. בדקה השלישית עדי נמני כבש שער יתרון לאחר כדור קרן אלא שהשער נפסל בצדק בשל נגיעת יד. דני עמוס הצליח להדוף בקושי בעיטה חלשה של יואב תומר בדקה העשירית, ורק כעבור חמש דקות הגיע מצב ראשון לקבוצה של דראפיץ' וברדה כאשר היקה בעט חזק חזק מעל השער מעמדה נוחה. אולם, רעננה הייתה מסוכנת יותר. גאנם היה קרוב להעלות את האורחת ליתרון בדקה ה-23 ובן סביר כמעט כבש שער יפה מהאוויר אך הגנת נתניה נלחצה בקושי בדרך לתיקו מאכזב במחצית.


למרות היכולת המאכזבת, צמד מאמני נתניה החליטו שאותם 11 ימשיכו גם במחצית השנייה. הקצב דעך ודווקא ברעננה התבצע חילוף ראשון כאשר יוג'ין אנסה החליף את אור דסה. בדקה ה-62 קהת נגח החוצה לאחר כדור קרן, וכעבור ארבע דקות יונס מלמדה החליף את יחמיר היקה.



בצ'יראי מול השער (אריאל שלום)



יואב תומר מול רועי קהת (אריאל שלום)


החילוף של דראפיץ' התברר כבינגו גדול. בדקה ה-68 מלדה בישל מצב גדול לבצ'יראי שנבלם, וכעבור ארבע דקות כבש את השער המיוחל לנתניה. לפעמים צריך גם מזל. סתיו פיניש בעט, הכדור פגע במחליף וחדר לרשת, 0:1 למכבי נתניה. קורצקי, מנגד, עשה הכל כדי לשנות כשהגיב מייד בחילוף התקפי כשהעלה מהספסל את כארם ארשיד במקומו של בן סביר.


בדקה ה-77 עידן שמש עלה גם כן כדי לחזק את ההתקפה וכעבור שתי דקות הגיע למצב מצוין אך נעצר ברשת החיצונית. נתניה משום מה הלכה לאחור וארשיד בעט מסובב שחלף סנטימטרים מהקורה של עמוס שהחסיר פעימה. זה נגמר ב-0:1 לנתניה כאשר האורחת ירדה למקום האחרון בטבלה.



כהן חוגג עם דראפיץ' (אריאל שלום)



שחקני מכבי נתניה חוגגים (אריאל שלום)

 

הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, בן תורג'מן, אלמוג כהן, סתיו פיניש, רועי קהת, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה(יונס מלדה, 66), פאטוס בצ'יראי.


הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, שון קלימקין, ירדן כהן, בן סביר (כארם ארשיד, 74), יואב תומר, דיביין נה(עידן שמש, 77) אור דסה(יוג'ין אנסה, 60), דיווין נאה, קייס גאנם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי