חוזר לצהוב: דראגן בנדר חתם במכבי תל אביב

בנדר. מוערך בארהב
בנדר | צילום: נועם גלאי, מכבי ת"א

הפורוורד הקרואטי (22, 2.13) חתם על חוזה לשלושה חודשים עם אופציית הארכה עד סיום העונה הנוכחית: "אחרי שדיברתי עם המאמן החלטתי שאני רוצה לבוא, זאת ההזדמנות לומר שאני מקווה לזמנים טובים יותר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על אחת ההחתמות המסקרנות במועדון בשנים האחרונות, כאשר השיבה את הפורוורד הקרואטי דראגן בנדר, שהגיע ל-NBA בקול תרועה רמה כאשר נבחר במקום הרביעי בדראפט 2016, אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי בליגה הטובה בעולם.

מדובר למעשה בהסכם לשלושה חודשים עם אופציית הארכה עד סיום העונה הנוכחית. הקרואטי הצעיר שיחק בעונה החולפת במדי גולדן סטייט ווריירס מה-NBA וברקורד כבר הספיק לצבור 187 משחקים בליגה הטובה בעולם.

"לחזור לתל אביב ולמכבי בהחלט מרגיש כמו חזרה לביתי השני. אני רוצה לעזור למועדון שאני אוהב ולהשתמש בניסיון שצברתי בארבע השנים האחרונות", אמר דראגן בנדר לאתר הרשמי  של המועדון. "אחרי שדיברתי עם המאמן החלטתי שאני רוצה לבוא. זאת ההזדמנות לומר שאני מקווה לזמנים טובים יותר, זמנים בהם נוכל לפגוש שוב את האוהדים המדהימים של מכבי בהיכל פנים אל פנים ולשמח אותם".

דראגן בנדר
דראגן בנדר | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

"אנחנו שמחים מאוד להביא למשפחת מכבי את דראגן בנדר, כולם מכירים אותו משנותיו הקודמות במועדון. מבחינתנו חשוב מאוד שכיום הוא מוכן יותר כי הוא מגיע מה-NBA וכי הוא מסוגל לעזור לקבוצה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאחר החתימה. "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה הזה". 

"יש הרבה דברים בהם הוא יוכל לעזור לקבוצה", הסביר המאמן היווני. "נוכל להשתמש בו כפאוור פורוורד או כסנטר, ככה שהוא יכול לשחק בשתי עמדות. הוא יכול ליצור איום מבפנים ובחוץ וכמובן שהוא יכול לעזור לנו הגנתית עם גופו הגדול וזרועותיו הארוכות בריבאונד ובחסימת זריקות. ברוך הבא למשפחת מכבי". 

בנדר הגיע כזכור מספליט לאקדמיה של מכבי תל אביב יחד עם נער קרואטי נוסף, אנטה ז'יז'יץ'. הראשון נשאר בקבוצת הנוער ובבוגרים ובהמשך נבחר במקום הרביעי בדראפט ה-NBA על ידי פיניקס סאנס. אחרי שלוש עונות באריזונה נדד כאמור למילווקי בקיץ שעבר ומשם לגולדן סטייט.

דראגן בנדר
דראגן בנדר | Michael Gonzales / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי