עשרות אוהדי בית"ר הגיעו לאימון, לוי: "הציפיות יעלו ככל שננצח"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | יונתן זינדל/פלאש 90

נוכחות מרשימה בבית וגן במטרה לתמוך בשחקנים ובבניון, המאמן במסיבת עיתונאים לפני מכבי חיפה: "רוצים לשחק טוב ולנצח, זה ייתן אנרגיות וביטחון". ורדסקה: "לקח לי זמן להתאקלם". בן חיים תורגל, פלומיין יפתח?

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ הקרוב נגד מכבי חיפה, כשבבירה יודעים כי ניצחון באצטדיון סמי עופר יהיה ההוכחה החותכת לכך שבית"ר היא חלק מהצמרת: "האווירה תהיה שונה מכל מה שהכרנו. אומרים של המגרש יהיה מלא ותהיה חגיגה. זה הזמן להוכיח לקהל שלנו ולכל הליגה שאנחנו מסוגלים לרוץ כל העונה ברביעייה הראשונה", מסרו שחקנים בקבוצה.


הבוקר נערך בבית וגן אימון נוסף לקראת המשחק, אליו הגיעו עשרות אוהדים במטרה לתמוך בשחקנים וביוסי בניון שזכה לעידוד מאסיבי. לאחר מכן ערך המאמן רוני לוי את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש ותחילה אמר: "כל ניצחון הוא חשוב, בטח מהנקודה שהתחלנו בה כשהביטחון של השחקנים היה למטה. זה לא משנה אם אנחנו פוגשים יריבה מהצמרת או התחתית, אנחנו מתייחסים לכל משחק במלוא הרצינות. ברור שיש משחקים קשים יותר או אולי חשובים ומעניינים יותר, אבל אנחנו רוצים לנצח ומייחסים למשחק כמו לכל משחק".



מדוע הם מסרבים לצאת בהצהרות: "אנחנו מדברים במעשים. כשמשחקים טוב ומנצחים, אז גם מייצרים ציפיות – וככל שנעשה את זה אז באופן טבעי הציפיות יעלו. אם נמשיך לנצח הדברים יהיו מובנים מאליו, גם כשזכיתי באליפויות לא יצאנו בהצהרות. אנחנו רוצים לשחק טוב ולנצח".





אם לא סופרים את בית"ר ירושלים במאבקי הצמרת, אחרי שדן גלזר ממכבי ת"א דיבר רק על מכבי חיפה והפועל ב"ש: "לא צריך להתייחס למה שכל אחד אומר וזה גם לא מעיד על הכלל אם שחקן מקבוצה דיבר".


שינוי אפשרי של המערך והיעדרות קינדה: "אנחנו בדרך כלל משחקים באותו סגנון, אבל אנחנו מתרגלים רעיונות נוספים כדי להיות מוכנים. לגבי מגיעות מחמאות רבות על ההשקעה והיכולת, אנחנו גם מאחלים לו בהצלחה בנבחרת ישראל, זימון שהוא ראוי לו, ואנחנו נראה מי יחליף אותו בהרכב".


יחסי הכוחות בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים: "מכבי חיפה קבוצה טובה והתוצאות שלה מדברות בעד עצמן. יש להם יחס שערים טוב מאוד וצבירת הנקודות שלהם טובה, זו קבוצה שעשתה ניצחונות יפים והיא משחקת בבית שלה. מגיעות לה כל המחמאות. אנחנו בשלב מוקדם של העונה, וכמובן שניצחון חוץ קשה במשחק מול יריבה כזו טובה ייתן לנו אנרגיות, כוחות וביטחון לעתיד, אבל אלה שלוש נקודות, אנחנו רק בתחילת השנה ויש עוד המון זמן לשפר".



רוני לוי. יצטרך להסתדר ללא קינדה (דני מרון)


הבלם דיוגו ורדסקה ישב לצד רוני לוי ואמר: "תחילת הדרך הייתה לי קשה, המשחק הראשון שלי היה רע. הכדורגל כאן שונה וגם מזג האוויר הקשה עליי, הייתי צריך זמן להתאקלם. אנחנו מצפים למשחק גדול שאנחנו רוצים לנצח אותו כמובן, בטוח תהיה אווירה טובה, אנחנו קבוצה טובה ואני עובד קשה כדי להשתפר".


כיצד התייצבה ההגנה בשבועות האחרונים: "המאמן מקרין לנו סרטונים היכן אנחנו צריכים להשתפר ואנחנו עובדים על כך באימונים. זה חשוב מאוד שאנחנו מנצחים וכשהצלחנו לא לספוג בנוסף זה היה מצוין. אנחנו מנסים להתקדם ממשחק למשחק וחושבים כעת רק על מכבי חיפה".


בצל אספת השחקנים שערך המאמן רוני לוי השבוע, ובה ביקר את התנהלות שחקניו בחלק מהמשחק האחרון נגד הפועל כפר סבא, הצהובים יקיימו מחר (שבת) את האימון המסכם לקראת ההתמודדות בחיפה, כשלמאמן קיימות עדיין התלבטויות לגבי שתי עמדות: המגן השמאלי והבלם. היום תרגל רוני לוי שוב את בן חיים, שערך אימון כמעט מלא, בהרכב וטרם ברור אם הוא או אור זהבי יעלו ב-11. פרדי פלומיין ולירן רוטמן תורגלו גם הם, אך עוד לפניהם שלום אדרי עלה ב-11. לגבי פלומיין, ההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק מחר.



ורדסקה וניצן. ארבעה משחקים ללא ספיגה (דני מרון)


החששות שקיימים בקרב הצוות מקצועי לגבי ברורות – במשחקים בהם הוא שיתף פעולה עם ליוואי גרסיה, בית"ר ירושלים נראתה לא טוב מבחינה הגנתית. לוי וחיים שאבו מעוניינים שהקישור יהיה יותר מאוזן, ולא עדיין החליטו סופית. רק אם יתקבל הרושם כי הוא יכול לעמוד במשימות ההגנתיות, פלומיין ישחק. "הוא וגרסיה יחד זה דבר שצריך לחשוב עליו" סיפר גורם בקבוצה.


במשחק בחיפה גם תציין בית"ר ירושלים 81 שנים לאירועי ליל הבדולח בגרמניה ובאוסטריה, היום בו התבצע פוגרום אכזרי ואלים ביהודי המקום, הושחתו בתי כנסת, בתי קברות וחנויות השייכות ליהודים. השחקנים יענדו סרט לזכר אותם אירועים עם הכיתוב "לעולם לא עוד" בשפות עברית, אנגלית, צרפתית וספרדית


ההרכב שתורגל באימון היום:
 איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים (אור זהבי), מקס גרצ'קין; תמיר עדי, דן איינבינדר, עלי מוחמד, פרדי פלומיין (לירן רוטמן, שלום אדרי), ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.



התלבטות לגבי פרדי פלומיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי