באיירן מינכן הודיעה רשמית: ארסן ונגר לא יאמן את המועדון

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

בקבוצה סיפרו כי הצרפתי בן ה-70 התקשר והביע נכונות לעמוד על הקווים, אך זה לא יקרה על אף ההערכה הרבה כלפיו. המנהל המקצועי סליהמיצ'יץ' אמר עוד קודם: "אנחנו לא בלחץ, נודיע על מחליף בזמן המתאים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
שבוע סוער עובר על באיירן מינכן והוא יגיע לשיאו בשבת הקרובה כשהקבוצה תארח את היריבה בורוסיה דורטמונד ל"קלאסיקר" של גרמניה (19:20, ישיר בספורט3), אבל לפחות אתמול (רביעי) זכו הבווארים לקצת נחת עם 0:2 ביתי על אולימפיאקוס, כך שהקבוצה שמרה על מאזן מושלם בליגת האלופות. אחרי 69 דקות מאופסות, בהן המקומיים הרבו להחמיץ, הגיע מי אם לא רוברט לבנדובסקי שכבש את ה-20 שלו העונה ואיון פרישיץ' הכפיל בדקה ה-89 וחתם את עליית הקבוצה לשמינית הגמר.


בתחילת השבוע, כידוע, פוטר המאמן ניקו קובאץ' בעקבות התבוסה 5:1 לאיינטרכט פרנקפורט ומאז כבר פורסמו ידיעות על כך שראלף ראנגניק ותומאס טוכל סירבו להחליפו וגם שמות כמו של ז'וזה מוריניו ומקס אלגרי עלו ובשלב זה ירדו מהפרק, ובתקשורת הגרמנית הייתה הסכמה גורפת לכך שהמועמד המוביל ואולי הכמעט היחיד כעת הוא ארסן נגר. ב"בילד" נכתב הבוקר (חמישי) כי השיחות החלו שיחות וב"קיקר" אף נכתב כי המאמן ישוב מדוחא לאירופה ביום שישי והמגעים יואצו. זה כבר לא יקרה.


הערב הודיעה באיירן כי אופציית הצרפתי לא רלוונטית. לפי "בילד", במועדון הגיבו לשמועות על הצטרפותו: "ארסן ונגר התקשר אחר הצהריים לקרל היינץ רומינגהה והביע עניין באימון המועדון. באיירן מעריכה מאוד את ונגר על עובדתו והישגיו בארסנל אך הוא לא יאמן את המועדון".



פליק. ישוב לשמש כעוזר של ונגר? (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)


מי שיעמוד על הקווים נגד בורוסיה דורטמונד ביום שבת, לאחריו תצא הקבוצה לפגרת נבחרות, הוא המאמן הזמני האנזי פליק, כפי שהודיע המועדון עוד קודם.  המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ' נשאל עוד קודם על האפשרות שוונגר ימונה והשיב: "פליק הוא המאמן הנכון עבורנו כרגע ויישאר עד הודעה חדשה. לגבי ונגר, כמובן שלא אגיב על שמועות. אנחנו לא בלחץ למנות מאמן, נקבל את ההחלטה הנכונה אחרי שנבחר את האדם המתאים ביותר ונודיע על כך בזמן המתאים".


ונגר שכאמור ישב אתמול באולפן של beIN, נשאל, כשבמועמדותו עוד הייתה באוויר, אם זו הפעם האחרונה לעונה זו שהוא יפרשן: "לא אסרב לשוחח עם ראשי באיירן מינכן, כי אלה אנשים שכבר 30 שנה מובילים את המועדון. לפני המון זמן הייתי קרוב לעבור לשם וזה כל מה שאני יכול לומר כרגע. לא שוחחנו בשלב זה ואני לא יודע לומר אם נדבר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי