12 שנים אחרי שפרשה: חמש מדליות זהב לאניה גוסטומלסקי

ויקי לוי, אניה גוסטומלסקי
ויקי לוי, אניה גוסטומלסקי | פרטי

השחיינית שבה לבריכה כשייצגה את בנק הפועלים בספורטיאדה שנערכה באילת ובנוסף קטפה גם את תואר הספורטאית המצטיינת בתחרות

(גודל טקסט)

אניה גוסטומלסקי, השחיינית שייצגה את ישראל באולימפיאדת אתונה ובאולימפיאדת בייג'ין וכן בארבע אליפויות עולם ובאליפויות אירופה ואשר החזיקה בשבעה שיאים ישראלים בשחייה, ממשיכה לקצור הישגים גם 12 שנים לאחר פרישתה מהבריכה כשחיינית מקצועית.

בסוף השבוע זכתה גוסטומלסקי בחמש מדליות זהב כשייצגה את בנק הפועלים בספורטיאדה שנערכה באילת. שחיינית העבר, העובדת בשנים האחרונות כמנהלת המחלקה העסקית בסניף כפר שמריהו של הבנק, הוכיחה כי לא נס ליחה גם אחרי פרישתה ואחרי שתי לידות.

בנק הפועלים השתתף בספורטיאדה אליה שלחה מחלקת שירותי חברה ורווחה באגף משאבי אנוש 240 עובדים ב-21 קבוצות שהתחרו מול קבוצות מעשרות מקומות עבודה שונים ברחבי הארץ. עובדי הבנק התחרו בענפי הקטרגל, כדורסל גברים, כדורסל נשים, כדורשת, אופניים, טניס, שחמט, ריצה, שייט ושחייה.

במסגרת התחרות ייצגו את הבנק גם ספורטאים מובילים בתחום האתלטיקה והשחייה. כאמור, אניה גוסטומלסקי, שעובדת בבנק כ-6 שנים ומסייעת להוביל את נבחרת השחייה שלו בשנתיים האחרונות. במסגרת התחרות היא זכתה בגביע הספורטאית המצטיינת וב-5 מדליות זהב.

בנוסף, ייצג את הבנק בתחרות ניצן שמיס ממחלקת הסליקה, בתחרות האופניים. שמיס זכה לאחרונה במדליית זהב במרוץ ל-1,500 מטרים באליפות העולם למשחקים מיוחדים שנערכה באוסטרליה והוא חבר בנבחרת האופניים של הבנק. הוא זכה במקום ראשון בקטגורית הגיל. יוליה רפקין בירמן סגנית מנהל בחטיבה העסקית זכתה במקום הראשון בקטגורית הנשים.

נבחרת הכדורסל של נשות בנק הפועלים ניצחה בגמר את קבוצת הנשים של בית החולים שיב"א תל השומר וזכתה במקום הראשון ובגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי