אסיפה קשה בקריית שמונה: "מי שלא יהיה מחויב, יעלה ליציע"

קובי רפואה
קובי רפואה | סוכנות ג'יני

קובי רפואה צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב בשבת מול הפועל ת"א, בשיחה קשה עם חניכיו אמר להם: "לא אסבול עוד משחק כזה". אחד השחקנים הודה: "מישהו היה צריך לנער אותנו"

(גודל טקסט)

לא שקט בהפועל קריית שמונה. לאחר ההפסד בשבת האחרונה להפועל חיפה (2:1), שהיה הראשון בעידן קובי רפואה שבמשחקו הראשון ניצח כידוע את את הפועל רעננה, החליט המאמן לערוך אסיפה קשה לשחקנים.

"לא הייתם מספיק אגרסיביים ומחויבים, אלא מאוד רכים", הטיח רפואה בשחקניו, "מי שלא יהיה מחויב, יעלה ליציע. לא אסבול עוד משחק כזה. אתם כרגע לא מספיק טובים וזה לא משנה אם זה שחקן הרכב או שחקן ספסל". בקרב השחקנים היה הלם מדבריו של המאמן נטען על ידם שהם לא רגילים לאסיפות כאלה מימיו של המאמן הקודם מסאי דגו. "מישהו היה צריך לנער אותנו ואולי זה יכניס אותנו לדרך אחרת", אמר אחד השחקנים.

מעבר לכך נראה כי רפואה יבצע מספר שינויים לקראת המשחק בשבת מול הפועל תל אביב. המגן אורי צעדון שנפצע באחד האימונים בשבוע שעבר ולא היה בסגל מול הפועל חיפה, ינסה לחזור בימים הקרובים במטרה להכשירו למשחק בשבת. גם ג'יימס אדני עשוי לחזור להרכב על חשבונו של איסמעיל ריאן ששוב גילה יכולת פחות טובה והוחלף במהלך המחצית השנייה. המגן גל שיש שסובל מפציעה בצלעות יהיה כשיר רק לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע.


רפואה. אסיפה קשה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי