איך מועדון מהליגה הבכירה בשווייץ קידם את מכירת הכרטיסים?

סרבט ז'נבה
סרבט ז'נבה | מסך

בסרבט ז'נבה רצו למלא את האצטדיון במשחק הגדול נגד יאנג בויז, אבל לא האמינו שציוץ פרובוקטיבי במיוחד ברשתות החברתיות יעורר סערה: "אותנו הצחיק שהלוגו שלנו הופיע באתר פורנו"

(גודל טקסט)
כמה נמוך אפשר לרדת? מועדון כדורגל שווייצרי השתמש בתמונה פורנוגרפית על מנת למכור כרטיסים למשחקי הקבוצה, ובכך הואשם באפליה מינית. בסרבט ז'נבה FC מהסופר ליגה השוויצרית קיוו למכור כמה שיותר כרטיסים למשחק שהתקיים אמש (ראשון) נגד קבוצת יאנג בויז ועשו את הטעות שגרמה לביקורת חריפה בכל העולם.


המועדון מג'נבה פרסם תמונה שנלקחה מסרט פורנו וצייץ אותה בטוויטר במטרה לקדם את המכירות. בתמונה ניתן לראות אישה עם ישבן חשוף כמעט לגמרי, לובשת תחתונים שחורים שלא משאירים מקום לדימיון כשהיא עולה בגרם מדרגות כשלוגו הקבוצה נראה בבירור ברקע. אם התמונה, הלוהטת והמוגזמת יש לציין, לא הספיקה, אז במועדון הכדורגל גם הצמידו לה כותרת: "יש נהירה למשרד הכרטיסים לקראת המשחק של יום ראשון". התמונה, אגב, צולמה בפסטיבל האירוטיקה שהתקיים בג'נבה בשנת 2017.


האוהדים הזועמים, רובם כנראה אנשי משפחה, ממש לא אהבו את המהלך השיווקי הירוד לטענתם. הם האשימו את סרבט בסקסיזם, אפליה מינית, ובעיקר התלוננו שהילדים שלהם יכולים לראות את התמונה הפרובוקטיבית. בקבוצה הגיבו לדברים ואמרו: "אנחנו מודעים לצילום הסרטון וחשבנו שיהיה עדיף לפרסם אותו ברשתות החברתיות כי רצינו לגרום לאנשים לצחוק. אותנו זה ממש הצחיק שהלוגו של סרבט הופיע באתר פורנו כל כך מוכר כמו Pornhub. לא התכוונו לעשות רע, פשוט נורא צחקנו שהלוגו של הקבוצה ברקע".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quelle victoire des Grenat ! Le SFC terrasse YB 3-0 au terme d'une immense performance ! #SFCYB #PlusFortsEnsemble . . . . Eric Lafargue

A post shared by Servette Football Club (@servettefootballclub) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי